رئیس فدراسیون فوتبال : دیگر اغماض و مسامحه برای باشگاه ها نداریم


رئیس فدراسیون فوتبال می گوید روال گذشته در مورد باشگاه ها تغییر می کند و اگر آنها بدهی داشته باشند، اجازه بازی پیدا نمی کنند. نوشته رئیس فدراسیون فوتبال : دیگر اغماض و مسامحه برای باشگاه ها نداریم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رئیس فدراسیون فوتبال : دیگر اغماض و مسامحه برای باشگاه ها نداریم

مهدی تاج : همه باید تکلیف بدهی ها را مشخص کنند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۵
رئیس فدراسیون فوتبال : دیگر اغماض و مسامحه برای باشگاه ها نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید روال گذشته در مورد باشگاه ها تغییر می کند و اگر آنها بدهی داشته باشند، اجازه بازی پیدا نمی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سال گذشته وقتی لیگ نوزدهم شروع شد، طبق قوانین جدید فدراسیون فوتبال برای برگزاری منظم تر لیگ قرار بر این شد تا باشگاه ها بدهی با بازیکنان قدیمی را تسویه نکنند، اجازه حضور در مسابقات به بازیکنان جدید آنها داده نشود و همین هم باعث شد تا به عنوان مثال تیم فوتبال پدیده در اولین دیدار خود در غیاب چند بازیکن اصلی بازی کند.طی هفته های گذشته صحبت های بسیار جدی تری در این زمینه توسط مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج انجام شده و بارها بر این نکته تاکید شده تا زمانی که باشگاه زیرساخت های مناسب نداشته باشند، به آنها اجازه حضور در مسابقات داده نخواهد شد.

در ادامه بحث روز فوتبال ایران مهدی تاج بار دیگر تاکید کرده و گفته است :

« موانعی در خصوص بحث استانداردسازی و بحث ورزشگاه‌ها وجود دارد که تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم. در گذشته اگر باشگاه‌ها بدهکار بودند، سازمان لیگ با همکاری و اغماض سعی کرده با تیم‌ها راه بیاید تا بتوانند مسابقات را برگزار کنند و تیم‌ها متضرر نشوند، اما از این پس هر باشگاهی باید بدهی‌های خود را تعیین تکلیف کند. در غیر صورت اجازه بازی نخواهد داشت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی