اطلاعات بیشتری از نسخه جدید یاکوزا منتشر خواهد شد


اطلاعات بیشتری از نسخه جدید یاکوزا منتشر خواهد شد

تهیه کننده عنوان یاکوزا اعلام کرد: در تاریخ 10 جولای اطلاعات یبشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

اطلاعات بیشتری از نسخه جدید یاکوزا منتشر خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سگا اعلام کرد که در ماه آینده قرار است اطلاعات بیشتری از نسخه بعدی سری یاکوزا که Shin Ryu Go Gotoku نام دارد منتشر شود. این خبر توسط Daisuke Sato که تهیه کنندگی نسخه جدید یاکوزا را بر عهده دارد و در طی مصاحبه‌ی او با یکی از سایت‌های تحلیل بازی، اعلام شد. علاوه بر این در این مصاحبه گفته شد اطلاعات بیشتری از عنوان یاکوزا در ۱۰ جولای منتشر خواهد شد.

با اعلام این خبر این احتمال به وجود آمد که شاید در تاریخ ۱۰ جولای شرکت سگا قصد برگزاری رویداد یا مراسمی زنده را داشته باشد که در آن عناوین دیگری از این شرکت نیز معرفی شوند. از طرفی هم این احتمال وجود دارد که سایر شرکت‌هایی که مراسم E3 امسال حضور نداشتند به صورت مستقل و تا زمانی که بازار معرفی عناوبن رایانه‌ای داغ است به برگزاری کنفرانس بپردازند و از عناوین جدید خود رونمایی کنند به همین دلیل برگزاری مراسم توسط سگا خیلی دور از انتظار نبود.

اطلاعات بیشتری از نسخه جدید یاکوزا منتشر خواهد شد

همچنین تهیه کننده این عنوان اعلام کرد که قهرمان جدیدی به بازی اضافه شده است که Ichiban Kasuga نام خواهد داشت و قرار است این کاراکتر اخلاق و رفتاری بسیار متفاوت و همچنین هوش مصنوعی بسیار بالاتری نسبت به قهرمان قدیمی این سری یعنی Kiryu داشته باشد. همچنین او اعلام کرد که در این عنوان گیمر انتخاب‌های زیادی در گیم پلی خواهد داشت که خبر از وجود دیالوگ‌هایی در بازی می‌دهد که گیمر یا انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌تواند در جریان بازی تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: نسخه اولیه عنوان Halo: Infinite ابتدا برای ایکس باکس عرضه خوهد شد

Daisuke Sato اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر نکرد و به کاربران اعلام کرد باید تا زمان اعلام رسمی اطلاعات صبر کنند، علاوه بر این هنوز اعلام نشده است که قهرمان قدیمی‌تر این سری در نسخه جدید هم حضور خواهد داشت یا از این نسخه حذف شده است.

اطلاعات بیشتری از نسخه جدید یاکوزا منتشر خواهد شد

این عنوان قرار است تا پایان مارس ۲۰۲۰ به طور جداگانه و با فاصله زمانی برای کنسول PS4 و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

انتهای پیام/

انتشار اطلاعات جدید از بازی یاکوزا در آینده‌ای نزدیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»