تریلی امدادگر هلال احمر، سرباز نیروی انتظامی و یک زن را له کرد / فاجعه زنجیره ای در فارس+ عکس تلخ


تریلی امدادگر هلال احمر، سرباز نیروی انتظامی و یک زن را له کرد / فاجعه زنجیره ای در فارس+ عکس تلخ

رکنا: نجاتگر جوان جمعیت هلال احمر، در حین عملیات امداد جاده ای در گردنه «کلی کوش» در جاده خرمبید-آباده بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر جان خود را از دست داد.

تریلی امدادگر هلال احمر، سرباز نیروی انتظامی و یک زن را له کرد / فاجعه زنجیره ای در فارس+ عکس تلخ

به گزارش اختصاصی رکنا ، محمدحسین نظری، نجاتگر جمعیت هلال احمر که ۵ سال به طور داوطلبانه در عملیات های مختلف در صحنه حادثه اقدام به کمک و نجات آسیب دیدگان در حوادث کرده امروز صبح هنگام امداد رسانی در گردنه «کلی کوش» جان خود را از دست داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس،در توضیح این حادثه گفت: ساعت ۸:۱۵ دقیقه صبح امروز، از طریق اورژانس حادثه تصادف یک دستگاه پراید اطلاع رسانی شد، نجاتگران بی درنگ در ساعت ۸:۲۲ دقیقه سر صحنه حاضر می شوند، و اقدامات اولیه امدادی را برای نجات یک مصدوم انجام می دهند.

مهدی خوبیار در ادامه گفت: نجاتگران در بازگشت شاهد تصادف پراید با ماشین نیروی انتظامی می شوند. در حادثه دوم نجاتگران برای کمک رسانی برمی گردند و یک مصدوم حادثه را به صورت سرپایی درمان می کنند، اما متاسفانه در همین حین تریلری که از بالا در حال حرکت بود قیچی می کند و با از دست دادن کنترلش، بطور همزمان ماشین نیروی انتظامی، به همراه یک سرباز و نجاتگر هلال احمر و یک زن را زیر می گیرد .

وی گفت: همچنین این حادثه باعث تصادف ۷ خودرو به صورت زنجیره ای شد و ۱۳ مصدوم بر جا گذاشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: محمدحسین نظری، نجاتگر ۲۶ ساله فداکار هلال احمر که فارغ التحصیل کارشناسی پرستاری بود، به تازگی خدمت سربازی را پشت سر گذاشته بود و این عملیات، نخستین ماموریت امدادی او بود که متاسفانه منجر به مرگ وی شد.

جمعیت هلال احمر این ضایعه دردناک را به خانواده این نجاتگر ایثارگر و اعضای جمعیت هلال احمر تسلیت می گوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو