بی‌ام‌و Vision M Next از راه رسید؛ یک خودروی مفهومی جذاب!


رسانه کلیک – بی‌ام‌و Vision M Next به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی کانسپت قدرتی برابر با 600 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. در سال 2013 بی‌ام‌و از خودروی تمام الکتریکی i3 و در سال 2014 از بی‌ام‌و i8 رونمایی کرد. این خودروها عملکرد مناسبی دارند؛ با این حال سن بالایی دارند و […] نوشته بی‌ام‌و Vision M Next از راه رسید؛ یک خودروی مفهومی...

رسانه کلیک – بی‌ام‌و Vision M Next به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی کانسپت قدرتی برابر با 600 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد.

در سال 2013 بی‌ام‌و از خودروی تمام الکتریکی i3 و در سال 2014 از بی‌ام‌و i8 رونمایی کرد. این خودروها عملکرد مناسبی دارند؛ با این حال سن بالایی دارند و در بازار محصولات زیادی با آن ها رقابت می کنند. در همین راستا بی‌ام‌و به تازگی از یک خودروی برقی جدید رونمایی کرده است. این خودروی کوپه تمام الکتریکی آینده محصولات این شرکت آلمانی را به نمایش می گذارد.

خودروی مفهومی بی‌ام‌و Vision M Next در کنفرانس NextGen این شرکت در مونیخ معرفی شده است. این محصول از نظر طراحی شباهت زیادی به i8 دارد؛ با این حال بی‌ام‌و از طراحی این خودرو با نام D+ACES یاد می کند. تمرکز بی‌ام‌و Vision M Next روی طراحی، فناوری خودران، ارتباطات، الکتریکی بودن و سرویس های مختلف است. بی‌ام‌و برای این خودرو رنگ های متفاوتی برای بدنه در نظر گرفته است. ابعاد جلوپنجره این خودرو در مقایسه با محصولات اخیر این شرکت آلمانی کاهش پیدا کرده تا حس یک خودروی اسپرت به افراد منتقل شود.

بی‌ام‌و Vision M Next به یک موتور هیبریدی 4 سیلندر مجهز شده که در مجموع قادر به تولید 600 اسب بخار قدرت است. بر اساس اعلام این شرکت، سرعت این خودروی مفهومی در مدت زمان 3.0 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 300 کیلومتر بر ساعت است. بی ام و برای این محصول مفهومی یک قابلیت با نام +BOOST در نظر گرفته که قدرت آن را افزایش می دهد. برد این خودرو در حالت تمام الکتریکی برابر با 100 کیلومتر است.

بی‌ام‌و Vision M Next از راه رسید؛ یک خودروی مفهومی جذاب!

بخش داخلی این خودرو دارای طراحی عجیبی است. برای باز کردن درب های گالوینگ این خودرو باید از چهره خود استفاده کنید!

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا