بهترین اپلیکیشن مسیریاب را بشناسید!


رسانه کلیک – زمانی که اطلاع از مقصد خود نداشته باشید، اپلیکیشن های مسیریاب می توانند به شما کمک کنند. در ادامه لیست بهترین اپلیکیشن مسیریاب برای شما آماده شده است. اپلیکیشن مسیریاب راه ها را اسکن و به کاربر کمک می کند تا با اطلاع از تغییرات مسیرها و ترافیک، به مقصد مورنظرش دسترسی پیدا […] نوشته بهترین اپلیکیشن مسیریاب را بشناسید! اولین بار در...

رسانه کلیک – زمانی که اطلاع از مقصد خود نداشته باشید، اپلیکیشن های مسیریاب می توانند به شما کمک کنند. در ادامه لیست بهترین اپلیکیشن مسیریاب برای شما آماده شده است.

اپلیکیشن مسیریاب راه ها را اسکن و به کاربر کمک می کند تا با اطلاع از تغییرات مسیرها و ترافیک، به مقصد مورنظرش دسترسی پیدا کند. در این مقاله قصد داریم تا لیستی از بهترین اپلیکیشن مسیریاب را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Google Maps

بهترین اپلیکیشن مسیریاب را بشناسید!

نمی شود از برنامه های مسیریاب صحبت کرد و اسمی از گوگل مپ نیاورد. این برنامه از سراسر جهان تصویربرداری کرده و از تمامی راه ها اطلاع دارد. این برنامه ترافیک را به صورت زنده پوشش می دهد و به شما کمک می کند تا از مسیرهای خلوت تر حرکت کنید. این برنامه قابلیت استفاده در حالت آفلاین را هم دارد، فقط کافیست نقشه های موردنیازتان را برای استفاده در حالت آفلاین ذخیره کنید. علاوه بر رساندن کاربر به مقصد و نقشه یابی، رستوران ها و مکان های مهم را نیز به شما معرفی می کند.

در دو نسخه اندروید و iOS موجود است.

اپلیکیشن Apple Maps

بهترین اپلیکیشن مسیریاب را بشناسید!

هر کربری که از سیستم عامل iOS استفاده می کند، بطور پیشفرض با این برنامه روبه‌رو خواهد شد. اپل مپ مسیریابی را بر اساس سابقه حرکتی شما گسترش می دهد و مسیرها را به شما پیشنهاد می کند. تمام رستوران ها و مکان های مهم اطراف را تحت پوشش قرار داده و محل های توقف را هشدار می دهد.

این اپلیکیشن اپل تنها برای سیستم عامل iOS موجود است.

اپلیکیشن Citymapper

بهترین اپلیکیشن مسیریاب را بشناسید!

نمی توانیم این برنامه را یک برنامه کامل برای مسیریابی معرفی کنیم اما برای مسیریابی شهری یکی از بهترین برنامه ها محسوب می شود. این اپلیکیشن اطلاعات دقیقی از محیط اطراف کاربر دارد، زمان دقیق اتوبوس ها و متروها، مسیرهای پیاده روی و تراکم ترافیک را نیز پوشش می دهد.

این برنامه در دو نسخه اندروید و iOS موجود است.

اپلیکیشن Waze

بهترین اپلیکیشن مسیریاب را بشناسید!

اپلیکیشن ویز فقط یک برنامه مسیریابی نیست؛ این برنامه کلکسیون راننده هایی است که به شما کمک می کنند تا در ترافیک و مسیرهای اشتباه اسیر نشوید و اطلاعات آن همیشه بروز است. این برنامه میلیون ها کاربر فعال دارد و اطلاعات مربوط به زمان سفر، ترافیک و حتی قیمت سوخت را نیز پوشش می دهد. می توانید دوستان خود را در این برنامه به لیست اضافه کنید تا از مکان حضور آن ها مطلع باشید.

برنامه ویز در دو نسخه اندروید و iOS موجود است.

اپلیکیشن MapQuest

بهترین اپلیکیشن مسیریاب را بشناسید!

این اپلیکیشن همیشه میان 10 برنامه برتر مسیریابی حضور دارد و مانند ویز، همیشه درحال رقابت با گوگل مپ و اپل مپ بوده تا بهترین و بروزترین مسیرها را ارائه دهد. پمپ بنزین ها، رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید اطراف را پوشش می دهد و با استفاده از دوربین های زنده می تواند قبل از حضور در محل، وضعیت آن جا را نمایش دهد.

این برنامه در دو نسخه اندروید و iOS موجود است.

اپلیکیشن Komoot

بهترین اپلیکیشن مسیریاب را بشناسید!

این اپلیکیشن یک برنامه مسیریابی برای رانندگان نیست بلکه برای کاربرانی است که قصد سفر به مسیرهای بیرون شهر را دارند. اگر در حال دوچرخه سواری، کوه نوردی و یا دوچرخه سواری کوهستان هستید، این برنامه بهترین انتخاب است. این اپلیکیشن قابلیت استفاده در حالت آفلاین را نیز دارد و به کاربر حق انتخاب مسیرهای مختلف را می دهد. پس از رسیدن به مقصد، به کاربر این اجازه را می دهد تا تجربه سفر را ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه در دو نسخه اندروید و iOS موجود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور