آخرین بازمانده تیم رویایی تراکتور در آستانه جدایی


آخرین بازمانده تیم رویایی تراکتور در آستانه جدایی

آخرین بازمانده از تیم رویایی تراکتورسازی در لیگ برتر شانزدهم در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی یکسال بعد از خصوصی‌سازی در لیگ هجدهم با جذب ستاره‌های پرتعداد امید زیادی به قهرمانی داشت اما این مساله حاصل نشد و حالا مدیران باشگاه به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده هستند. از این رو تراکتور در سال‌های گذشته بازیکنان بزرگی داشته اما بی تردید پرستاره‌ترین این تیم‌ها در لیگ برتر شانزدهم بود که ستاره‌هایی نظیر محمدرضا اخباری، سروش رفیعی، شجاع‌ خلیل‌زاده، مهدی کیانی، فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، خالد شفیعی، سعید آقایی، بختیار رحمانی و ... در آن توپ می‌زدند و توانستند با هدایت امیر قلعه‌نویی روزهای خوبی را پشت سر بگذارند.


حالا با گذشت چند سال از آن مسابقات به غیر از محمدرضا اخباری هیچ کدام از آن ستاره‌ها در تراکتورسازی حضور ندارند و چهره آن تیم رویایی به طور کامل تغییر کرده است. به عبارت بهتر اخباری تنها بازمانده از تیم رویایی تراکتور در لیگ شانزدهم است که حالا او نیز در آستانه جدایی قرار گرفته است.


با حضور رشید مظاهری در تراکتورسازی محمدرضا اخباری با چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده و به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد. این دروازه‌بان 27 ساله که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، با وجود اینکه پیشنهادهای خوبی از استقلال و یکی، دو تیم دیگر دارد اما به قراردادش با تراکتور پایبند است و از اولین روز شروع تمرینات حضور داشته است.


اخباری که در همه سال‌های گذشته یکی از دروازه‌بان ها بی‌حاشیه فوتبال ایران بوده، حالا بعد از سال ها در آستانه ترک تراکتورسازی قرار گرفته و از استقلال تهران به عنوان مقصد او یاد می‌شود. در این خصوص ظاهرا مدیران تراکتور نیز موافقت شفاهی خود با جدایی اخباری را اعلام کرده‌اند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این دروازه‌بان رخ می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق