سردرگمی مدیران پرسپولیس در استانبول


سردرگمی مدیران پرسپولیس در استانبول

تهران- ایرنا- مدیران باشگاه پرسپولیس که با گزینه های متعددی در استانبول مذاکره کرده اند، برای انتخاب سرمربی جدید فوتبال ایران با چالش بزرگی مواجه شده اند.

مدیران باشگاه پرسپولیس صبح یکشنبه به استانبول رفتند تا با گزینه های سرمربیگری تیمشان مذاکره و در نهایت جانشین برانکو را مشخص کنند.

هجوم دلال ها به هتل محل اقامت مسئولان پرسپولیس موجب شد تا هر چند ساعت گزینه جدیدی مطرح و یک مربی بیکار دیگر برای هدایت قهرمان ایران، رو به روی مدیران این باشگاه قرار گیرند.

هدف اصلی پرسپولیس برای جایگزینی برانکو روی نیمکت این تیم «آنته چاچیچ» سرمربی سابق تیم ملی کرواسی بود که چند سالی است بدون تیم مانده است. مدیران باشگاه با این مربی مذاکرات متعددی انجام دادند و حتی این مربی قیمت پیشنهادی را برای حضور در پرسپولیس پایین آورد، اما در نهایت او حاضر به سفر به استانبول نشد تا احتمال حضور وی روی نیمکت پرسپولیس کمرنگ شود.

چند گزینه دیگر به پرسپولیس برای حضور روی نیمکت معرفی شدند اما مسئولان هنوز به جمع بندی نهایی در مورد انتخاب سرمربی نرسیده اند. مسئولان پس از چاچیچ دوباره روی «ماسیمو کررا» ایتالیایی متمرکز شدند، اما این مربی باز هم راضی نشد قیمت خود را پایین بیاورد.

کالدرون آرژانتینی هم نامش در حد یک گزینه ماند.

مسئولان پرسپولیس به سراغ گزینه های دیگر خود یعنی «جیانی دبیاسی» ایتالیایی رفتند و با مدیر برنامه های این مربی صحبت هایی را انجام دادند.

البته «والتر زنگا» دروازه بان افسانه ای ایتالیا در دهه ۹۰ میلادی که توفیقی در عرصه مربیگری نداشته است هم چندان از پرسپولیس دور نیست. این مربی دو شب پیش در مراسم عروسی فرزندش شرکت کرد و نتوانست در استانبول برای مذاکره حاضر شود.

با توجه به تماس مجدد پرسپولیسی ها با زنگا، قرار است به زودی مدیر برنامه های وی برای مذاکره با پرسپولیسی ها حاضر شود.

این در حالی است که مسئولان پرسپولیس امشب قرار است برای پیگیری سایر امور به تهران بازگردند و با توجه به شرایط ممکن است انتخاب نهایی به تهران موکول شود.

با این حال هنوز نیمکت پرسپولیس بلاتکلیف است، این در حالی است که تمرینات سرخ‌پوشان از فردا چهارشنبه آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه