بازدید عضو هئیت مدیره بانک کشاورزی از طرح های بانک درمنطقه آزاد ارس


بازدید عضو هئیت مدیره بانک کشاورزی از طرح های بانک درمنطقه آزاد ارس

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی ، این بازدید به منظورتعامل و استفاده از ظرفیت ها وپتانسیل های منطقه آزاد ارس در جهت توسعه تولید وصادرات محصولات کشاورزی انجام گرفت. مهندس فنودی در دیدار با صاحبان طرح ها، بر تولید محصول سالم با رعایت استاندارد جهانی،افزایش راندمان...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی ، این بازدید به منظورتعامل و استفاده از ظرفیت ها وپتانسیل های منطقه آزاد ارس در جهت توسعه تولید وصادرات محصولات کشاورزی انجام گرفت.

مهندس فنودی در دیدار با صاحبان طرح ها، بر تولید محصول سالم با رعایت استاندارد جهانی،افزایش راندمان تولید،کاهش ضایعات ، توسعه صادرات محصلات کشاورزی به کشورهای همسایه و افزایش راندمان مصرف آب تاکیدکرد.

براساس این گزارش ،عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در ادامه سفر خود از گلخانه۳۲ هکتاری ارس تارلا امین – مکانیزه ترین گلخانه شیشه ای کشور- در منطقه آزاد تجاری ارس که با مشارکت ۹۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده است بازدید کرد.

درراستای اجرای موفق این طرح ،پرداخت ۶۱۳۰میلیاردریال تسهیلات برای فاز دوم درشرف عقد قرداداست و با احداث فاز دوم این گلخانه بنام ارس تارلا امیر، که در مساحتی بالغ بر۵۷هکتارانجام خواهد گرفت، زمینه اشتغال ۶۰۰نفر فراهم می شود.

این گزارش می افزاید: فنودی در ادامه این سفر از هتل نارنجستان جلفا که با تسهیلات۱۷٫۷ میلیارد ریالی بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است بازدید کرد.

شایان ذکراست دراین سفرمهندس مسعود جلالیان مدیر امور اعتبارات وبانکداری شرکتی ، مهندس فریدون بهبهانی رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرا ،مهندس محمودی معاون اداره کل اعتبارات و مهندس جواد محمودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی عضوهیئت مدیره را همراهی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا