مذاکره سرمربی یونانی انصاری‌فرد با پرسپولیس درترکیه


مذاکره سرمربی یونانی انصاری‌فرد با پرسپولیس درترکیه

تاکیس فقط دو بازی ملی برای تیم ملی یونان انجام داده و به عنوان سرمربی موفق شده 7 عنوان قهرمانی در لیگ یونان به دست بیاورد. هر چند این لیگ در اروپا چندان معتبر نیست اما این مربی احتمالا دستمزد بسیار کمتری از رقبایش برای تصاحب نیمکت پرسپولیس می خواهد.

گفته می شود مربی سابق انصاری‌فرد در نزدیکی درب ورودی پرسپولیس است و این مربی یونانی مدنظر پرسپولیس سابقه قهرمانی‌های متوالی در لیگ این کشور درجه دو فوتبال اروپا را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، لمونیس تاکیس مربی اهل کشور یونان امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات مستقیمی انجام دادند. تاکیس مربی مطرح یونانی در تیم‌هایی نظیر المپیایکوس یونان، آپوئل قبرس و... تجربه مربیگری دارد و جالب اینجاست که چندی پیش که هدایت المپیایکوس را در اختیار داشت با کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال کشورمان هم به خوبی کار کرده و به خوبی از فوتبال ایران شناخت دارد.

مذاکره سرمربی یونانی انصاری‌فرد با پرسپولیس درترکیه

این مربی ۵۷ ساله ۴ بار سرمربی المپیایکوس بوده و از تجربه خوبی در زمینه مربیگری برخوردار است. تاکیس فقط دو بازی ملی برای تیم ملی یونان انجام داده و به عنوان سرمربی موفق شده ۷ عنوان قهرمانی در لیگ یونان به دست بیاورد. هر چند این لیگ در اروپا چندان معتبر نیست اما این مربی احتمالا دستمزد بسیار کمتری از رقبایش برای تصاحب نیمکت پرسپولیس می خواهد.

در حالیکه مسئولان باشگاه پرسپولیس این روز‌ها در ترکیه در حال مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید این تیم هستند، اما برخی از رسانه‌ها عنوان کردند که مسئولان پرسپولیس امروز با آنته چاچیچ مذاکره کردند و حتی به توافقاتی هم رسیدند، اما چاچیچ اصلاً به ترکیه نرفته و هنوز مذاکرات حضوری هم با مسئولان پرسپولیس انجام نداده است.

مربی که امروز با پرسپولیسی‌ها در ترکیه مذاکره کرده یک مربی یونانی به نام لمونیس تاکیس است که اصالت یونانی دارد. مذاکرات مسئولان پرسپولیس با تاکیس در هتل محل اقامت مسئولان پرسپولیس انجام شده، اما هنوز مشخص نیست که توافقاتی به دست آمده است یا نه.

مذاکره سرمربی یونانی انصاری‌فرد با پرسپولیس درترکیه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!