حمایت کمیسیون امنیت ملی مجلس از اقتدار پدافند هوافضای ایران


حمایت کمیسیون امنیت ملی مجلس از اقتدار پدافند هوافضای ایران

اعضای کمیسیون امنیت ملی با حضور در یکی از مراکز نظامی از لاشه پهپاد ساقط شده امریکایی بازدید کردند

حمایت کمیسیون امنیت ملی مجلس از اقتدار پدافند هوافضای ایرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امروز به نمایندگی از ملت بزرگ ایران به بازدید از این لاشه ساقط شده پرداختیم، گفت: امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی روی لاشه‌های این پهپاد پا گذاشته اند تا غرور برباد رفته امریکا را به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام ذالنور با ابراز خرسندی از این حرکت شجاعانه نیرو‌های هوافضای سپاه افزود: این عزیزان با اعلام بموقع و شجاعانه خود دل ملت را شاد کردند و هیمنه پوشالی امریکا را شکستند و امید را در جبهه مقاومت ایجاد کردند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام شجاعانه علاوه بر اینکه اعلام آمادگی و شجاعانه ایران را به دشمنان رساند، گفت: این حرکت نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران قادر به تامین امنیت خود و منطقه است.
ذوالنور افزود: زمانی امریکایی‌ها هواپیمای مسافری ما را با دویست تا سیصد نفر مسافر در همان منطقه منهدم کردند و امروز برای ملت ما جای خوشحالی است که بدانند فرزندان غیور آن‌ها انتقام این حرکت ددمنشانه را در همان منطقه از امریکایی‌ها گرفت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز افتخار می‌کنیم که آرزوی رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر آمادگی دفاعی و سطح قابل قبول بازدارندگی ایجاد شده است و اگرچه امروز ترامپ ادعای همه گزینه‌های روی میز را مطرح می‌کند در عمل نمی‌تواند کاری بکند.
وی گفت: انفعال امریکا به ایران نه از سر نجابت بلکه از سر ضعف است.
ذوالنور با تبریک مجدد این پیروزی به ملت و فرزندان غیور ایران افزود: امروز این حرکت موجب شادمانی ملت‌های مبارز و مظلوم شده است و پیامی را نیز به مرتجعین منطقه دارد که جمهوری اسلامی در حفاظت از امنیت خود تردید ندارد.
وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی برغم همه اختلاف سلیقه‌های سیاسی و جناحی در بحث امنیت ملی و دفاع از انقلاب یکپارچه است و مجلس شورای اسلامی نیز حمایت خود را از فرزندان غیور و نیرو‌های مسلح اعلام کرده است و حمایت خواهد کرد.
اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس پس از این بازدید با سردار سرتیپ پاسدار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه دیدار و گفتگو کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس