جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید «مهدی ثامنی‌راد»


جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید «مهدی ثامنی‌راد»

جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» اعلام شد

جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید «مهدی ثامنی‌راد»به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در پی بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» به میهن اسلامی که چهار سال قبل در راه مبارزه با تکفیری‌ها در سوریه به شهادت رسیده بود، جزئیات مراسم‌های وداع و تشییع پیکر این شهید والامقام اعلام شد.
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» روز سه‌شنبه چهار تیر از ساعت ۱۸:۳۰ در معراج‌الشهدای تهران و مراسم وداع دیگری نیز شامگاه پنج‌شنبه ششم تیر، بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه کارخانه قند ورامین برگزار می‌شود.
همچنین، مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم، روز جمعه هفتم تیر از ساعت ۱۴ از ابتدای بلوار شهید قدوسی (صادقعلی) به سمت گلزار شهدای حسین رضا ورامین تشییع و در این مکان به خاک سپرده خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود، مراسم بزرگداشت شهید «ثامنی‌راد» روز دوشنبه ۱۰ تیر از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار می‌شود.
شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» ۲۱ بهمن سال ۹۴ در منطقه «تل‌هور» سوریه به شهادت رسید؛ اما پیکرش در منطقه ماند و اخیرا پس از چهار سال به کشور اسلامی باز گردانده شد.
از خصوصیات اخلاقی شهید «ثامنی‌راد» می‌توان به حس انسان‌دوستی وی اشاره کرد که در این راستا فعالیت چشمگیری در یک صندوق قرض‌الحسنه در ورامین داشت و شرکت در اردو‌های جهادی برای کمک به محرومان از برنامه‌های هر ساله وی بود.
از شهید «ثامنی‌راد» یک دختر به نام «فاطمه سلما» به‌یادگار مانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا