مهاجری به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران معرفی شد


سرمربی جدید نساجی مازندران طی مراسمی از سوی مسئولان این باشگاه معارفه شد. نوشته مهاجری به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران معرفی شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهاجری به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران معرفی شد

معارفه مهاجری به‌عنوان سرمربی نساجی مازندران
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۵
مهاجری به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران معرفی شد

سرمربی جدید نساجی مازندران طی مراسمی از سوی مسئولان این باشگاه معارفه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مهاجری که اخیراً به‌عنوان جانشین مجید جلالی در نساجی مازندران انتخاب شده بود، شب گذشته طی مراسمی در تالار کریم‌خان(قراخیل) قائم‌شهر به اعضای این تیم و هواداران معرفی شد.

طبق برنامه قبلی قرار بود محمدرضا مهاجری از ساعت ۱۹ روز گذشته در استادیوم شهید وطنی و با برگزاری یک جلسه تمرینی به بازیکنان و تماشاگران نساجی معرفی شود، اما به دلیل حضور او در کلاس‌های پرولایسنس مربیگری زمان و مکان این مراسم تغییر کرد.

نساجی مازندران تا کنون قرار داد هیچ بازیکنی را ثبت نکرده و خریدی در نقل و انتقالات تابستانی نداشته ولی تاکنون جورجی گولسیانی، فرشاد فرجی و مهرداد عبدی به طور رسمی از این تیم جدا شدند و با این شرایط مسوولان باشگاه نساجی باید هرچه زودتر برای حفظ دیگر بازیکنان موثر خود دست به کار شوند.

نساجی مازندران که به تازگی مالکیت جدیدی را به خود می‌بیند، امیدوار است ضمن بقای تیم در لیگ نوزدهم عملکرد بهتری از فصل قبل با حضور مهاجری ارائه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است