انتقال فرهنگ شهادت به نسل های آینده مهمترین وظیفه مجموعه های فرهنگی است


انتقال فرهنگ شهادت به نسل های آینده مهمترین وظیفه مجموعه های فرهنگی است

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همه ما وارثان خون شهیدان هستیم، گفت: انتقال فرهنگ شهادت به نسل های آینده مهمترین وظیفه مجموعه های فرهنگی است.

علی مصطفوی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور افزود: راهیان نور یک عملیات فرهنگی است و همه دستگاهای ذیربط باید برای اجرای هرچه بهتر آن همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ این استان زبانزد بوده و این فرهنگ متعالی در مسابقات والیبال لیگ ملت ها به خوبی نشان داده شد، اظهار داشت: در میزبانی از اردوهای راهیان نور نیز باید فرهنگ غنی استان را به مردم ایران بشناسانیم.

وی ادامه داد: دستگاههای مرتبط باید آنچه که در این ستاد مصوب و به دستگاهها ابلاغ می شود را اجرایی کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به این استان با وجود حدود یکهزار کیلومتر مرز، از جمله امن ترین استان های کشور است، گفت: این امنیت در بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق مرزی نیز به خوبی احساس خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه ها مصوبات این ستاد را عملی نمی کنند، گفت: اجرای مصوبات این شورا می تواند در میزبانی هرچه بهتر از اردوهای راهیان نور موثر باشد.

سرهنگ تقی نجمی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۷ هزار و ۱۰۹ نفر به مناطق عملیات شمال غرب و جنوب کشور اعزام شدند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۱۲ نفر به مناطق عملیاتی جنوب و ۵۲ هزار و ۱۹۷ نفر نیز اعم از دانشجو، دانش آموز و عموم مردم به مناطق عملیات شمال غرب کشور اعزام شده بودند.

به گزارش ایرنا، اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور در ایام تابستان برگزار می شود.

۶۰۰۹/‌۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن