جزییات تصادف زنجیره ای در گردنه کولی کش خرم بید فارس اعلام شد


جزییات تصادف زنجیره ای در گردنه کولی کش خرم بید فارس اعلام شد

شیراز-ایرنا- رئیس پلیس راه شمال استان فارس، جزییات تصادف زنجیره‌ای گردنه کولی کش شهرستان خرم بید از توابع این استان را که منجر به جان باختن سه نفر از جمله یک سرباز و یک نیروی هلال احمر و مصدومیت شماری از هموطنانمان شد، اعلام کرد.

به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در محور خرم بید - آباده و در کیلومتر ۱۸ گردنه کولی کش شهرستان خرم بید، مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار داشت: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند ۲ دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کرده و منجر به آتش گرفتن این ۲ وسیله نقلیه شده و در حین بررسی این سانحه از سوی مأموران نیز یک دستگاه تریلر اف اچ به علت نقص فنی در ترمز با خودرو گشت پلیس برخورد کرده بود.

دهقانی، با اشاره به اینکه به دلیل کوهستانی بودن منطقه، میدان دید رانندگان کم است، گفت: در این حادثه سه دستگاه سواری با ۱۰ سرنشین با تریلر یاد شده که سیستم ترمز آن دارای نقص فنی بود، برخورد کردند.

او بیان کرد: در این تصادف مرگبار، سرباز پلیس راه، یکی از امدادگران هلال احمر و یکی از سرنشینان خودروها در دم جان سپردند و ۱۳ نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس ادامه داد: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است و نیاز به کارشناسی بیشتر دارد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس نیز امروز (چهارم تیرماه) در مورد این حادثه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وقوع این حادثه در ساعت ۹ صبح به اورژانس اعلام شد و متعاقب آن پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

حسن همتی افزود: در این حادثه که یک دستگاه تریلر واژگون و دچار آتش سوزی شده بود و همچنین چند دستگاه خودرو دیگر نیز واژگون شدند، سه نفر جان خود را از دست دادند و ۱۵ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان ولی عصر (عج) خرم بید انتقال یافتند.

شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در فاصله ۱۸۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

۹۸۷۳ / ‏‬ ۶۱۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان