سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی واچ 2 با اسم رمز رنسانس


سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی واچ 2 با اسم رمز رنسانس

تقریبا هیچ شکی نیست که سامسونگ در سال جاری ساعت هوشمند جدیدی ارایه خواهد کرد. حالا خبر رسیده است که شرکت کره‌ای در حال کار بر روی یک گجت جدید با اسم رمز رنسانس است. با این تفاسیر به احتمال فراوان تا پایان سال باید منتظر عرضه گلکسی واچ 2 باشیم. سال گذشته سامسونگ تصمیم گرفت تغییری در برند ساعت‌های هوشمند خود به وجود آورد و آنها را تحت خانواده گلکسی...

تقریبا هیچ شکی نیست که سامسونگ در سال جاری ساعت هوشمند جدیدی ارایه خواهد کرد. حالا خبر رسیده است که شرکت کره‌ای در حال کار بر روی یک گجت جدید با اسم رمز رنسانس است. با این تفاسیر به احتمال فراوان تا پایان سال باید منتظر عرضه گلکسی واچ 2 باشیم.

سال گذشته سامسونگ تصمیم گرفت تغییری در برند ساعت‌های هوشمند خود به وجود آورد و آنها را تحت خانواده گلکسی روانه بازار کند. در همین راستا گلکسی واچ در آگوست 2018 به همراه گلکسی نوت 9 معرفی و عرضه شد. تا چند ماه دیگر گلکسی نوت 10 عرضه می‌شود و اگر سامسونگ به مانند سال گذشته عمل کند، در همان مراسم از گلکسی واچ 2 نیز رونمایی خواهد شد. برخلاف پرچم‌دار آینده کره‌ای‌ها که هر روز شاهد انتشار اخبار و شایعات در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌هایش هستیم، در مورد ساعت هوشمند جدید شرکت خبر چندانی در دسترس نیست.

سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی واچ 2 با اسم رمز رنسانس

حتی در حال حاضر هم که اسم رمز دستگاه فاش شده، اطلاعات دیگری از آن انتشار نیافته است. برخی بر اساس همین نام، یعنی رنسانس، حدس می‌زنند تغییر و تحولات فراوانی در راه خواهد بود. برخی نیز بیان کرده‌اند انتخاب این نام تنها برای هماهنگی با گلکسی نوت 10 است که با اسم رمز داوینچی شناخته می‌شود. شاید هم سامسونگ با انتخاب این اسامی قصد دارد تا قابلیت‌های خاصی برای دو دستگاه ایجاد کند که منحصر به همین محصولات باشد.

اسم رمز گلکسی واچ 2 توسط SamMobile فاش شده و آنها نیز ادعا کرده‌اند که اطلاعات را از منبعی در داخل شرکت دریافت کرده‌اند. شماره مدل برخی از گجت‌های پوشیدنی شرکت نیز به تازگی منتشر شده بود که همسو با دیگر گجت‌های پوشیدنی شرکت نام‌گذاری شده بودند. مطمئنا هر چه به ماه آگوست نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار بیشتری از جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ انتشار خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر