هیچ کشوری به‌ تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند/ یکجانبه گرایی محکوم به شکست است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد: هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند. به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی امروز طی سخنرانی در چهلمین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای آسیا و...

هیچ کشوری به‌ تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند/ یکجانبه گرایی محکوم به شکست است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد: هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی امروز طی سخنرانی در چهلمین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای آسیا و اقیانوسیه در سنگاپور گفت: آینده جهان، دیجیتال است.‌ همه ابعاد زندگی بشر، به‌ گونه‌ای غیرقابل بازگشت با فناوری دیجیتال در هم تنیده شده است.
وی افزود: اما همه کاربران در سراسر جهان در معرض جدی جرائم دیجیتال، سرقت حریم خصوصی، استفاده غیر‌ مجاز و غیرقانونی از داده‌های کاربران، و سایر موارد مشابه، شامل شکل‌دهی نظرات جامعه و تولید و اشاعه اخبار جعلی قرار دارند.
وزیر جوان کابینه با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری‌های نو اجتناب ناپذیر است، گفت: اما این فناوری ها مخاطراتی نیز به همراه دارد که همه بخش‌ها و همه ابعاد زندگی را در برمی‌گیرد. به همین دلیل وظیفه دولت‌ها این است که اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کنند.
آذری جهرمی تاکید کرد: جهان ما، جهان به‌ هم پیوسته‌ای است، و هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند.
وزیر ارتباطات در خاتمه گفت: یکجانبه گرایی محکوم به شکست است. ما باید دست به دست هم دهیم و با تشریک مساعی و تعاون، آینده‌ای را که مبتنی بر اطمینان و اعتماد باشد ‌بسازیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته