اجرای دو پروژه بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده آغاز شد


در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال پست و ستاپ، کمیته های راهبری مدیریت جریان نقدی و بودجه و مدیریت هزینه و محاسبه قیمت تمام شده با هدف اجرای دو پروژه بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده تشکیل شد. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه مشترک که با حضور مسئولان و کارشناسان پست و دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و مشاورل...

اجرای دو پروژه بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده آغاز شد
در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال پست و ستاپ، کمیته های راهبری مدیریت جریان نقدی و بودجه و مدیریت هزینه و محاسبه قیمت تمام شده با هدف اجرای دو پروژه بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده تشکیل شد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه مشترک که با حضور مسئولان و کارشناسان پست و دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و مشاورل معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناری اطلاعات برگزار شد، عضو هیئت مدیره و رییس این کمیته ها گفت: در این دو کمیته بودجه ریزی عملیاتی، فرایند مرتبط ساختن هزینه ها و نتایج و ایجاد پیوند میان شاخص های عملکردی و تخصیص منابع را دنبال می کند.
علیرضا زرگوش افزود: بودجه ریزی عملیاتی همان بودجه برنامه ای به شکل پیشرفته تر است که به نحو دقیق تر و روشن تری، اجرای برنامه ها از دیدگاه هزینه و فایده را تجزیه و تحلیل می کند.
وی اظهار داشت: بودجه ریزی عملیاتی به عنوان یک نظام مدیریتی، به منظور بالابردن سطح کارایی و اثربخشی مصرف منابع سازمانی را مورد توجه جدی قرار می دهد. در این نظام، اعتبارات بودجه ای بر مبنای عملکرد واحدهای سازمانی در راستای تولید خروجی ها (محصولات- خدمات) تخصیص می یابد.
به گفته وی، کمیته راهبری مدیریت جریان نقدی و بودجه موضوعاتی اعم از طراحی و پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی، مدیریت جریان نقدی، ثبت و محاسبه مکانیزه درآمد و ثبت مکانیزه و مدیریت متمرکز درآمد قراردادها را دنبال خواهد کرد.
زرگوش افزود: در کمیته مدیریت هزینه و محاسبه قیمت تمام شده، موضوعاتی شامل تدوین مکانیزم های یکپارچه پرداخت، ثبت و محاسبه مکانیزه هزینه و ثبت مکانیزه و مدیریت متمرکز قراردادها پیگیری می شود.
محمدرضا قادری عضو دیگر هیئت مدیره نیز در این جلسه با ارایه شرح مختصری از طرح تحول دیجیتال پست و ستاپ و نحوه اجرای آن، گفت: در فرایند تغییر، توسعه سرویس ها و خدمات در کنار بازمهندسی سرویس ها و خدمات جاری پست متناسب با شرایط روز بازار دنبال می شود.
در ادامه، حمیدرضا گاموری سرپرست آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و کردستانی مشاور پژوهشی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و سایر مدیران حاضر در جلسه به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا