نام ستاره گران قیمت ایرانی در فهرست مازاد باشگاه بروژ


نام ستاره گران قیمت ایرانی در فهرست مازاد باشگاه بروژ

رسانه های بلژیکی در آپدیت اخبار نقل و انتقالاتی ژوپیرلیگ همچنان از نام ستاره گران قیمت ایرانی در فهرست مازاد باشگاه بروژ بهره بردند.

ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی بلژیک آن هم با ریخت و پاش های فراوان نه تنها گریبانگیر سرمربی کروات بروژ شد تا ایوان لکو از این شهر راهی فوتبال حاشیه خلیج فارس و باشگاه العین شود بلکه زمینه ساز سونامی بزرگ در فهرست بازیکنان این تیم نیز شد چون فیلیپ کلمنت سرمربی جدید بروژی ها تصمیم به دگرگونی گسترده برای بازگرداندن تیم به جایگاه قبلی گرفته است.

در شرایطی که سران باشگاه بلژیکی به تازگی مهاجم برزیلی خود را با رقمی در حدود 25 میلیون یورو به آستون ویلا در انگلیس منتقل کردند انتظار می رفت این جابه جایی کمی جایگاه کاوه رضایی به عنوان خریدی گران قیمت و شش میلیون یورویی را تثبیت کند اما با این حال امروز سایت ووته بال در آپدیت گزارش های نقل و انتقالاتی خود همچنان کاوه را در فهرست 10 بازیکن مازاد قرار داد.

این سایت بدون اشاره به این که مقصد آتی کاوه کدام تیم می تواند باشد تنها به این نکته تاکید کرد که ستاره ایرانی شانس چندان زیادی برای ماندن در بروژ ندارد مگر این که باشگاه مشتری مناسبی پیدا نکند و از آن سو فیلیپ کلمنت نیز بخواهد دوباره از توانایی های ستاره ایرانی در خط حمله اش بهره برده و امیدوار به تکرار نمایش های کاوه با پیراهن شارلروا در فصل جدید ژوپیرلیگ باشد.

نام ستاره گران قیمت ایرانی در فهرست مازاد باشگاه بروژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است