بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نمایش و سرود احسان ارسال شد


بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نمایش و سرود احسان ارسال شد

شفقنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از دریافت 1042 اثر در دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی نمایش و سرود احسان ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر خبر داد. به گزارش شفقنا، دکتر محمد گل فشان از دریافت 1042 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی احسان در قم خبر داد و اظهار کرد: با توجه […]

بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نمایش و سرود احسان ارسال شد

شفقنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از دریافت ۱۰۴۲ اثر در دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی نمایش و سرود احسان ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر خبر داد.

به گزارش شفقنا، دکتر محمد گل فشان از دریافت ۱۰۴۲ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی احسان در قم خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه آخرین فرصت شرکت در بخش نمایش ۱۱۲ ثانیه ای احسان در زنـدگی (خاطره گویی) ۱۵ تیرماه سال جاری است و ارسال آثار همچنان ادمه دارد، انتظار می رود آمار نهایی دریافت آثار افزایش یابد.

او با اشاره به آغاز ارزیابی و تفکیک اولیه در راستای داوری نهایی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره گفت: بر اساس آمار ثبت شده از مجموع آثار دریافتی ۵۰۵ اثر در بخش جدید خاطره گویی به دبیرخانه رسیده است.

دبیر دومین جشنواره ملی احسان با بیان اینکه حجم آثار دریافتی طبق آمار و ارقام در دومین دوره از برگزاری این جشنواره به بیش از سه برابر افزایش یافته است، افزود: در این دروه تمام استان ها مشارکت داشتند.

بر اساس این گزارش، جلسه ی دبیرخانه مرکزی دومین جشنواره ملی سرود و نمایش «احسان» ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر با حضور کارشناسان و کادر اجرایی استان قم برگزار شد.

در نشست که با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم برگزار شد، محمد مصباحی با تاکید بر بهره مندی از تجربه سال گذشته در نحوه ی ارزیابی و بررسی آثار گفت: با توجه به حجم بالای آثار دریافتی مراحل نخست ارزیابی و تفکیک اولیه همزمان با دریافت آثار توسط اعضای دبیرخانه انجام شد.

او با اشاره به ادامه دریافت آثار در بخش جدید این جشنواره ضمن دعوت از اعضای دانش آموز در سطح کشور برای مشارکت در بخش خاطره گویی این جشنواره ملی بیان کرد: اطلاع رسانی به صورت دقیق و مستمر در حال انجام است و دریافت آثار نیز طبق زمان بندی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در این نشست که با محوریت بررسی و داوری اولیه آثار دریافتی طبق آئین نامه و دستورالعمل ابلاغی، برگزار شده بود، افزود: با تلاش اعضای دبیرخانه مرکزی، روند بررسی و داوری اولیه منظم و برنامه ریزی شده ادامه دارد و تمام آثاری که طبق قوانین دریافت کرده باشیم به مرحله داوری نهایی راه می یابد.

یادآور می شود؛ جمعیت هلال احمر استان قم همچون دوره نخست، میزبان دومین دوره جشنواره ملی احسان است که در سال جدید، بخشی نو با عنوان خاطره گویی ۱۱۲ ثانیه ای به آن اضافه شده است که ۱۵ تیرماه، سال جاری آخرین فرصت شرکت در این بخش است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا