به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ حسین درویشی گفت: محمد حسین نظری امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان خرم بید حین امدادرسانی به حادثه برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه پیکاپ نیروی انتظامی در کیلومتر ۲۰ محور صفاشهر – آباده بود که بر اثر عدم کنترل یک دستگاه تریلر عبوری و برخورد با این امدادگر، جان خود را از دست داد.

وی عنوان کرد: نظری، از نجاتگران با سابقه و جوان جمعیت هلال احمر استان فارس و عضو فعال هلال احمر شهرستان خرم بید بود که سابقه ۵ سال خدمت بی منت در جمعیت هلال احمر خرمبید را در کارنامه خود داشت.

درویشی در پیامی درگذشت این امدادگر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: " انا لله و انا الیه راجعون؛ خبر رفتن امدادگر عزیزمان از بین ما، خبری ساده نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد. درس‌هایی در زندگی بسیاری از افراد نهفته است که می‌توان با دریافت نکات مثبت و کلیدی آن، مسیر زندگی خود را متحول ساخت و طور دیگری به ادامه زندگی نگریست؛ همچنین رفتن عزیزانی از بین ما به دیار ابدی و اثرات مثبت و عمیقی که در طول حیات‌شان در این دیار فانی بر جای گذاشته‌اند به ما یادآوری می‌کند و راه رسیدن به سعادت را نمایان‌تر. زندگی امدادگران نیز درس‌هایی این چنین به ما می‌آموزد.

وی‬ افزود: عروج امدادگری جوان که تا چندی پیش در بین تمامی انسان‌ها و در بین هیاهو و دغدغه‌های زندگی روزمره، بدون هیچگونه چشم داشتی و بصورت داوطلبانه با پوشیدن لباس امدادگری هلال احمر به نجات جان همنوعان خود می‌‌شتافت، غمی بزرگ را در جان تمامی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان فارس قرار داد. همراهی با او چه زود گذشت و با خوبی‌هایش به خاطره‌ها سپرده شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اعلام کرد: حادثه رانندگی در محورخرم بید – آباده در شمال فارس (کیلومتر ۱۸ گردنه کولی کش) که صبح سه شنبه رخ داد منجر به کشته شدن سه نفر و مصدومیت ۱۵ نفر دیگر شد.

به گفته حسن همتی این تصادف تاکنون منجر به کشته شدن سه نفر و مصدومیت ۱۵ نفر دیگر شده است؛ همچنین مصدومان حادثه توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان ولیعصر (عج) خرم بید منتقل شدند.

خرم بید به مرکزیت صفاشهر در ۱۷۸ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.