مدیر ردبول از عملکرد پیر گسلی در فرانسه راضی نیست


فرمول یک ایران – کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول می گوید که عملکرد پیر گسلی در مسابقه خانگی اش ناامید کننده بوده است. گسلی مسابقه فرانسه را از رده نهم آغاز کرد اما بر خلاف راننده های بالاتر از خود، لاستیک سافت را بر روی خودروی خود می دید و این یعنی باید زودتر از بقیه به پیت رفته و لاستیکش را تعویض می کرد و همین باعث شد تا رده هایی را از دست دهد....

فرمول یک ایران – کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول می گوید که عملکرد پیر گسلی در مسابقه خانگی اش ناامید کننده بوده است.

گسلی مسابقه فرانسه را از رده نهم آغاز کرد اما بر خلاف راننده های بالاتر از خود، لاستیک سافت را بر روی خودروی خود می دید و این یعنی باید زودتر از بقیه به پیت رفته و لاستیکش را تعویض می کرد و همین باعث شد تا رده هایی را از دست دهد. راننده ردبول در ادامه نیز نتوانست برای جایگاه بالاتری رقابت کند و مسابقه را در رده یازدهم به پایان رساند و پنالتی دنیل ریکاردو باعث شد تا او در مکان دهم قرار گرفته و یک امتیاز کسب کند.

مدیر ردبول از عملکرد پیر گسلی در فرانسه راضی نیستمدیر ردبول از عملکرد پیر گسلی در فرانسه راضی نیست پیر گسلی

هورنر پس از مسابقه گفت:

در بخش اول مسابقه او با لاستیک های سافت کارش خوب بود و بچه های گاراژ نیز پیت استاپ فوق العاده ای انجام دادند که با توجه به زمانی که گرفتم، 1.9 ثانیه و سریع ترین در مسابقه بود.

پس از آن نیز ما موقعیت خوبی نسبت به دنیل ریکاردو در پیست به او دادیم اما او کارش را با لاستیک های سختتر به خوبی انجام نداد و رده اش را نیز نسبت به بقیه از دست داد.

ناامید کننده است و مطمئن هستم که ما به همراه خود او نگاهی دقیق تر به این موضوع خواهیم انداخت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...