اجرای سامانه اعلام بار مجازی از اول مرداد98 در استان


اجرای سامانه اعلام بار مجازی از اول مرداد98 در استان

​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: سامانه اعلام بار مجازی(آنلاین) از اول مردادماه 98 بصورت پایلوت در گرگان اجرا می شود.

به گزارش گلستان ۲۴؛ "ایوب میرشاهی" روز سه شنبه در اولین جلسه تشریح سامانه اعلام بار آنلاین با حضور مدیران عامل شرکت های حمل و نقل بار کالای شهرستان گرگان در سالن جلسات اداره کل افزود: ماهیت این سامانه طوری طراحی شده که برای توزیع عادلانه بار، تمام بارها بارنامه شوند و در سالن اعلام بار بیایند.

وی با بیان اینکه در راه اندازی سامانه اعلام بار مجازی، تمامی حق و حقوق راننده و شرکت های حمل و نقل بار و صاحبان کالا دیده شده، گفت: این طرح یک طرح انتفاعی هم برای شرکت و هم برای رانندگان است و در صورتی که در اجرای آن همکاری و همدلی نباشد، متضرر می شوند.

به گفته میرشاهی، طرح اعلام بار مجازی(آنلاین) طرحی است که برابر مطالبه شرکت ها، تشکل ها و اتحادیه شرکت های حمل و نقل بار بوده و همه آنها موافقت خود را برای اجرای آن اعلام کردند.

وی اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بعنوان ناظر طرح، مقدمات اجرای آن را در درون سازمان و با شرکت ها و بازدیدهای میدانی از استان های درحال اجرای سامانه انجام داده است.

در ادامه جلسه، نقاط قوت و ضعف طرح تشریح و شفاف سازی شد و نمایندگان شرکت های حمل و نقل باری برون شهری با اجرا و هر گونه تصمیم برای اجرای این طرح موافقت کرده و مقرر شد جلسات آموزشی برای مدیران و کارکنان شرکت ها نیز برگزار شود.

در استان گلستان 75 شرکت و نزدیک به 12 هزار راننده در بخش حمل و نقل بار فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی