اقدامات مؤثر حاصل ریسک معقول مدیران صنایع است


رئیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: استانداردهای صنعت به تدریج به دست می‌آید و هر جا کار مؤثری انجام شده، حاصل ریسک معقول…

اقدامات مؤثر حاصل ریسک معقول مدیران صنایع است

رئیس جهاد دانشگاهی:

اقدامات مؤثر حاصل ریسک معقول مدیران صنایع است
سیناپرس: رئیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: استانداردهای صنعت به تدریج به دست می‌آید و هر جا کار مؤثری انجام شده، حاصل ریسک معقول مدیران صنایع و بدون برنامه مدون قبلی بوده است.

دکتر حمیدرضا طیبی صبح امروز (سه شنبه ۴ تیر) در بازدید رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی که به دنبال امضای تفاهم نامه این سازمان با جهاد دانشگاهی انجام شد، با بیان اینکه قصد همکاری در زمینه‌های مدیریت انتقال دانش، فناوری و مدیریت بهره‌برداری در قالب شرکت‌ها با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی را داریم، به معرفی برخی توانمندی‌های فنی جهاد دانشگاهی پرداخت.

وی در همین زمینه به استحصال فلزات گرانبها و محصولات جانبی از منابع ثانویه، کاتالیست‌ها به عنوان بحث‌های مهم در صنعت خودرو، تکنولوژی پرورش ماهی در قفس، ساخت ماشین بازیافت و زیست پالایی پسماندهای نفتی، پاکسازی لکه‌های نفتی روی آب، تجهیزات دکل حفاری و تجهیزات خلاء بالا و نیز ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های علوم انسانی و اجتماعی به ویژه در پژوهشکده علوم انسانی و اجتماعی جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: خوشبختانه سال گذشته به همراه ۲۵ نفر از نسل اول انقلاب جهاد دانشگاهی خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و توانمندی‌های خودمان را ارائه کردیم. ایشان از ما خواستند با وزرای مختلف تماس بگیریم که به دنبال آن لیست ۳۱ فناوری جهاد دانشگاهی را ارائه کردیم و توانستیم از صندوق توسعه ملی مبلغی را به توسعه این فناوری‌ها اختصاص دهیم.

وی خاطر نشان کرد: نگاه مجموعه ما، نگاه کاربردی به علم و فناوری است و معتقدیم کلیه استانداردهای صنعت باید رعایت شود که این استانداردها به تدریج به دست می‌آید. جهاد پایلوتی از توان کشور است و هر جا کار مؤثری انجام شده ریسک معقول مدیران صنایع بوده است.

ادامه دارد...

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)