فروش 1 میلیون سامسونگ گلکسی S10 5G در کره جنوبی!


رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی S10 5G در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. بر اساس آمار جدید، فروش این گوشی هوشمند در کره جنوبی به 1 میلیون دستگاه رسیده است. سامسونگ در حال تسخیر بازار گوشی های 5G در کشور کره جنوبی است. این شرکت موفق شده در مدت زمان 80 روز، 1 میلیون گوشی […] نوشته فروش 1 میلیون سامسونگ گلکسی S10 5G در کره جنوبی! اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی S10 5G در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. بر اساس آمار جدید، فروش این گوشی هوشمند در کره جنوبی به 1 میلیون دستگاه رسیده است.

سامسونگ در حال تسخیر بازار گوشی های 5G در کشور کره جنوبی است. این شرکت موفق شده در مدت زمان 80 روز، 1 میلیون گوشی گلکسی S10 5G در این کشور به فروش برساند. با تقسیم این تعداد به روزهای حضور این محصول در کره جنوبی، به فروش 15 هزار دستگاه به صورت روزانه می رسیم.

ال جی رقیب هموطن سامسونگ، از تاریخ 10 مه تا به امروز موفق به فروش 280 هزار دستگاه V50 ThinQ 5G شده است. در حالی که این آمار برای یک گوشی 5G مناسب به نظر می رسد، فاصله زیادی با نماینده سامسونگ دارد.

کشور کره جنوبی در زمینه نسل پنجم تلفن همراه پیشتاز است؛ با این حال کاربران در کشورهای دیگر نیز قادر به خرید سامسونگ گلکسی S10 5G هستند. این دستگاه در کشور انگلستان توسط اپراتور EE و ودافون به فروش می رسد و در ایالات متحده آمریکا، اپراتورهای همراه ورایزون و اسپرینت این گوشی هوشمند را عرضه می کنند.

فروش 1 میلیون سامسونگ گلکسی S10 5G در کره جنوبی!

سامسونگ گلکسی اس 10 5G در ماه فوریه سال جاری میلادی به همراه برادران خود، گلکسی S10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی S10e در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش غول پیکر 6.7 اینچی Dynamic AMOLED مجهز شده که قادر به پشتیبانی از استاندارد +HDR10 است. روی این نمایشگر شاهد حضور محافظ گوریلا گلس 6 هستیم.

قدرت این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی توسط چیپست اگزینوس 9820 و در بازار ایالات متحده آمریکا توسط پردازنده اسنپدراگون 855 تامین می شود. کاربران می توانند این دستگاه را در دو نسخه مجهز به 256/512 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که البته هر دو مدل دارای 8 گیگابایت رم هستند.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید