رابط کاربری EMUI 9.1 چه تاریخی برای گوشی های هواوی عرضه می شود؟


رسانه کلیک – هواوی به تازگی لیستی از تاریخ عرضه رابط کاربری EMUI 9.1 برای گوشی های خود منتشر کرده است. از دو روز دیگر این رابط کاربری عرضه می شود. هواوی در گذشته اعلام کرده بود رابط کاربری EMUI 9.1 را برای 49 گوشی هوشمند خود عرضه می کند. حال این شرکت تاریخ عرضه این […] نوشته رابط کاربری EMUI 9.1 چه تاریخی برای گوشی های هواوی عرضه می شود؟ اولین...

رسانه کلیک – هواوی به تازگی لیستی از تاریخ عرضه رابط کاربری EMUI 9.1 برای گوشی های خود منتشر کرده است. از دو روز دیگر این رابط کاربری عرضه می شود.

هواوی در گذشته اعلام کرده بود رابط کاربری EMUI 9.1 را برای 49 گوشی هوشمند خود عرضه می کند. حال این شرکت تاریخ عرضه این رابط کاربری را برای 23 محصول خود اعلام کرده است. این احتمال وجود دارد که در این تاریخ ها تغییراتی ایجاد شود.

تاریخ عرضه رابط کاربری EMUI 9.1

گوشی های زیر از تاریخ 27 ژوئن این بروزرسانی را دریافت می کنند:

هواوی میت 20 هواوی میت 20 پرو هواوی 20 ایکس هواوی 20 RS Porsche Design

گوشی های زیر از ماه جولای این آپدیت را دریافت می کنند:

هواوی P20 هواوی P20 پرو هواوی میت 10 هواوی میت 10 پورش دیزاین هواوی میت 9 هواوی میت 9 پرو هواوی Y9 2019 هواوی Y6 2019 هواوی Y5 2019 هواوی نوا 3 هواوی نوا 3i هواوی نوا 3e هواوی نوا 4

همانطور که در ابتدا گفته شد، هواوی لیست محصولاتی که این بروزرسانی را دریافت می کنند، منتشر کرده است؛ با این حال تاریخ عرضه این آپدیت برای آن ها مشخص نشده است.

در حالی که هواوی از سوی گوگل تحریم شده، این شرکت اعلام کرده رابط کاربری EMUI 10 و سیستم عامل اندروید Q را برای حداقل 14 دستگاه عرضه می کند (کدام گوشی های هواوی اندروید Q را دریافت می کنند؟). تحریم گوگل باعث محدودیت در دسترسی هواوی به اندروید می شود (گوگل شرکت هواوی را تحریم کرد؛ عدم دسترسی به پلی استور).

در گذشته شاهد افشای تصاویری از رابط کاربری EMUI 10 در فضای مجازی بودیم (انتشار تصاویری از رابط کاربری EMUI 10 هواوی). بر اساس برخی گزارش ها، هواوی به دنبال استفاده از سیستم عامل Sailfish OS در محصولات آینده خود است. در حقیقت این سیستم عامل شاید جایگزین اندروید شود.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی