خرید جدید تراکتور برای تی تی ها خط و نشان کشید !


مهاجم جدید تراکتورسازی تبریز ابراز می گوید تنها هدف تیمش در فصل نوزدهم لیگ برتر قهرمانی است. نوشته خرید جدید تراکتور برای تی تی ها خط و نشان کشید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خرید جدید تراکتور برای تی تی ها خط و نشان کشید !

تیکدری: برای بازی در تراکتور لحظه شماری می‌کنم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۲
خرید جدید تراکتور برای تی تی ها خط و نشان کشید !

مهاجم جدید تراکتورسازی تبریز ابراز می گوید تنها هدف تیمش در فصل نوزدهم لیگ برتر قهرمانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تیکدری یکی از پدیده های لیگ دسته اول در فصل گذشته بود که به اولین خرید تراکتورسازی برای لیگ نوزدهم تبدیل شد. این مهاجم امیدوار است بتواند در تراکتورسازی نیز بازی های خوبش را تکرار کند.

تیکدری درباره حضور در تراکتور سازی عنوان کرد:

حضور شخص آقای زنوزی به عنوان مالک باشگاه، صادقیان مدیرعامل باشگاه، وجود هواداران پرشور تراکتور و مردم خوب آذربایجان به عنوان حامیان اصلی تیم ملاک انتخاب من بود. دوست داشتم بازی در تراکتور را تجربه کنم و معتقدم پوشیدن پیراهن تراکتور افتخار بزرگی بوده که نصیب بنده شده و می‌خواهم توانایی‌های خود را نشان داده و دل مردم آذربایجان را شاد کنم.

وی درباره زندگی در تبریز گفت:

تبریز یکی از زیباترین شهرهای ایران است و قطعاً زندگی در این شهر لذت بخش است، مردم این شهر به شدت تراکتور را دوست دارند و در کوچه و خیابان لطفشان شامل حال من می‌‍شود.

مهدی تیکدری مهاجم تراکتورسازی با اشاره به حضور مصطفی دنیزلی در این تیم خاطرنشان کرد:

تمرینات تیم زیر نظر آقای دنیزلی شروع شده و روز به روز وضعیت بازیکنان بهتر می‌شود. آقای دنیزلی مربی بزرگ و اثبات شده در سطح دنیاست که نیازی به تعریف و تمجید من ندارد.

تیکدری پیش بینی اش از سرخ پوشان در فصل پیش رو را اینطور بیان کرد:

می‌خواهم با پیراهن تراکتور استعدادهایم را به فوتبال ایران نشان داده و روز به روز پیشرفت کنم و همچنین هدف باشگاه و بازیکنان چیزی جز قهرمانی نیست، به نظرم قهرمانی می‌تواند کمترین هدیه ما به آقای زنوزی و هواداران بیشمارمان باشد.

مهدی تیکدری در پایان به هواداران پرشور تراکتور سازی اشاره کرد و گفت:

قطعا بازی کردن در حضور هواداران پرشور تراکتور انگیزه‌مان را بیشتر خواهد کرد و من برای رسیدن چنین روزی لحظه شماری می‌کنم، همچنین وجود هواداران باعث می‌شود که بازیکنان تا پای جان تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز