هشدار آمریکا به مکزیک در خصوص حضور دو تروریست داعشی در این کشور


هشدار آمریکا به مکزیک در خصوص حضور دو تروریست داعشی در این کشور

وزارت امنیت ملی آمریکا به مقامات مکزیک در خصوص حضور دو تروریست داعشی که وارد این کشور شده‌اند، هشدار داد.

هشدار آمریکا به مکزیک در خصوص حضور دو تروریست داعشی در این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، پلیس فدرال مکزیک هشداری از سوی وزارت امنیت ملی آمریکا دریافت کرده است مبنی بر اینکه دو تروریست داعشی وارد این کشور شده‌اند.

در هشداری که وزارت امنیت ملی آمریکا ارسال کرده، آمده است: دو فرد با ملیت مصری با نام‌های «ابراهیم محمد» و «محمد ایسی» و یک فرد با ملیت عراقی با نام «احمد غنیم محمد الجبوری» که گفته می‌شود وابسته به داعش هستند در ماه مه در پاناما و در اوایل ژوئن در کاستاریکا دیده شده‌اند.

در حال حاضر، محل اختفای دو شهروند مصری مشخص نیست؛ اما شهروند عراقی در کاستاریکا بازداشت شده است. مقامات واشنگتن بر این باورند که مقصد نهایی این دو داعشی آمریکا خواهد بود؛ بنابراین آن‌ها در مسیر حرکت خود وارد مکزیک شده‌اند.

گروه تروریستی داعش به سرکردگی ابوبکر البغدادی در سال ۲۰۱۴ در بخش‌هایی از سوریه و عراق ادعای خلافت کرد. این گروه پس از مدتی قلمروی خلافت خود را تا شمال آفریقا گسترش داد. اما سرانجام در نوامبر ۲۰۱۷ پایان سیطره این گروه تروریستی از سوی ایران، روسیه، عراق و سوریه اعلام شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...