کهگیلویه و بویراحمد در مصرف برق در وضعیت سبز قراردارد کاهش حدود 17 درصدی مصرف برق در استان


کهگیلویه و بویراحمد در مصرف برق در وضعیت سبز قراردارد  کاهش حدود 17 درصدی مصرف برق در استان

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : این استان در حوزه مصرف برق در وضعیت سبز استان های کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " نادر جانی پور " در کمیته سایبری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد باتشریح وضعیت کنونی مصرف برق در کشور، خاطرنشان کرد: مصرف برق در کشور هم اکنون از مرز 54 هزار مگاوات گذشته و براساس نقشه مصرف، استان‌های هرمزگان، سمنان، مرکزی، کردستان، زنجان و کلانشهر مشهد جزو مناطق پرمصرف کشور و در محدوده قرمز قرار دارد.

وی گفت: رنگ قرمز در این نقشه نشان دهنده مناطقی است که میزان مصرف برق‌شان به بیش از حد مجاز رسیده است و از این رو ضروری است ساکنان این نواحی با کاهش حداقل ۱۰ درصد از برق مصرفی خود شرایط را برای تداوم تأمین برق پایدار در این بخش‌ها امکان‌پذیر کنند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان های خراسان رضوی، شمال کرمان، استان اصفهان، بوشهر، همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و تهران در محدوده هشدار مصرف قرار دارد که مشترکان در این مناطق می‌توانند با کاهش حداقل پنج درصد از میزان برق مصرفی خود، در وضعیت سبز و پایدار قرار گیرند.

نقاط سبز در نقشه استان‌هایی را با مصرف متعادل و عادی نشان می‌دهد و بیانگر آن است که مشترکان در این مناطق با صنعت برق همکاری بیشتری دارند و مصرف برق خود را تاکنون مدیریت کرده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا