7 برنامه مفید برای والدین جوان که در انتظار فرزند هستند


7 برنامه مفید برای والدین جوان که در انتظار فرزند هستند

آیا شما در آینده نزدیک صاحب فرزند خواهید شد و هیجان‌زده هستید؟ ما در این مقاله 7 برنامه مفید برای والدین جدید که در انتظار نخستین فرزندشان هستند را معرفی خواهیم کرد که می‌توانند اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهند. لحظاتی که برای داشتن یک فرزند تلاش می‌کنیم، بسیار زیبا بوده و یکی از لحظات... نوشته 7 برنامه مفید برای والدین جوان که در انتظار...

آیا شما در آینده نزدیک صاحب فرزند خواهید شد و هیجان‌زده هستید؟ ما در این مقاله 7 برنامه مفید برای والدین جدید که در انتظار نخستین فرزندشان هستند را معرفی خواهیم کرد که می‌توانند اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهند.

لحظاتی که برای داشتن یک فرزند تلاش می‌کنیم، بسیار زیبا بوده و یکی از لحظات جذاب در زندگی تمام افراد است. اکثر والدین باید خود را در مدت زمان اندکی برای داشتن فرزند آماده کنند. فناوری نمی‌تواند شما را تبدیل به والدین خوبی کند، اما می‌تواند آموزش‌های لازم را به شما ارائه دهد. در صورتی که نسبت به یادگیری نکات مهم از دوران بارداری علاقه‌مند هستید، ما تعدادی برنامه مفید برای والدین جدید را به شما معرفی خواهیم کرد.

1: Pregnancy Tracker

شبکه اجتماعی BabyCenter را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین شبکه آنلاین والدین معرفی کرد و به همین علت، جای تعجب نیست که برنامه BabyCenter Pregnancy Tracker طرفداران زیادی داشته باشد. اینطور که پیداست، این برنامه دارای یک ماشین حساب و تقویم برای افرادی‌ست که سعی در باردار شدن دارند؛ این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ماجراجویی خود را درباره انتظاراتی که از تولد و روزهای اولیه زایمان دارید، انجام دهید.

شما می‌توانید نمودار مربوط به رشد فرزندتان و راهنمایی‌های لازم درباره انتظاراتی که از رشد فیزیکی و احساسی دارید را هم مشاهده کنید. بد نیست بدانید که اطلاعات جدیدی به صورت هفتگی درباره نوزاد شما با پیوندهایی به مقالات وب سایت BabyCenter دریافت خواهید کرد که حاوی نکات مفیدی هستند.

این برنامه را می‌توان یک انجمن آنلاین بزرگ مردمی توصیف کرد که سرشار از تجربه است؛ اکثر کاربران این شبکه را مادران تشکیل می‌دهند و می‌تواند بسیار مفید باشد.

لینک دانلود: اندرویدiOS

2: The Wonder Weeks

برنامه The Wonder Weeks از یک کتاب با همین نام تهیه شده است؛ این برنامه بر روی روزهای اولیه زندگی فرزندتان متمرکز بوده و جهش‌ها و تغییراتی که منجر به رشد کودک می‌شوند را توضیح می‌دهد.

نمودار این برنامه به خوبی زمان‌هایی که والدین باید انتظار تغییر در رفتار فرزندشان را داشته باشند، نمایش می‌دهد، همچنین توانسته رشد آرام کودک را هم به خوبی نشان دهد. شما می‌توانید با ضربه زدن بر روی هر کدام از ورودی‌های تقویم، اطلاعات بیشتری درباره آن چه که در حال رخ دادن است را در کنار برخوردهای لازم هنگام مواجه شدن با رشد نوزاد را به دست آورید.

بد نیست بدانید که این برنامه در برابر تغییر رفتار ناگهانی نوزادان که می‌تواند برای والدین جدید ترسناک باشد هم بسیار موثر خواهد بود.

لینک دانلود: اندرویدiOS

3: Tinybeans

به منظور استفاده از یک روش خصوصی، اما ساده جهت اشتراک‌گذاری تصاویر دوران بارداری و نوازدتان، برنامه Tinybeans را امتحان کنید؛ این برنامه را می‌توان یک مجله کودک دانست که داشتن دسترسی به آن فقط برای افرادی امکان‌پذیر خواهد بود که مورد تایید قرار گیرند. اینطور که پیداست، در دسترس قرار داشتن نسخه‌های رایگان این برنامه برای اندروید، آیفون و وب به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر و فیلم‌های کوتاه نوزادتان را اشتراک‌گذاری کنید.

برنامه Tinybeans می‌تواند به دلیل داشتن فیلتر و استیکرها، جذاب باشد، اما اگر علاقه‌ای به این امکانات ندارید، قطعا از عملکرد ساده و موثر برنامه لذت خواهید برد.

اینطور که پیداست، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا ورودی‌های مجله را با کتاب‌های تصویری برای خویشاوندان ترکیب کنید. ارتقا برنامه به نسخه پولی می‌تواند امکانات زیادی همانند کتاب‌های تصویری حاوی ویدیو و دانلود تصاویر با وضوح بالا را برای کاربران در سراسر جهان به ارمغان آورد.

لینک دانلود: اندرویدiOSوب

4: White Noise Baby

7 برنامه مفید برای والدین جوان که در انتظار فرزند هستند

آرامشی را که برنامه White Noise Baby و سایر برنامه‌های صوتی می‌توانند به نوزادان هدیه کنند، همانند سحر و جادو است. شما کمبود برنامه‌های مشابه White Noise Baby را احساس نخواهید کرد، اما تشخیص این که کدام یک از برنامه‌ها عملکرد بهتری دارند، دشوار است، زیرا تمام برنامه‌ها کارهای مشابهی انجام می‌دهند. ما پیشنهاد می‌کنیم که از برنامه White Noise Baby استفاده کنید؛ اینطور که پیداست، این برنامه دارای صداهای باکیفیتی بوده که مورد نیاز همه ما والدین خواهد بود، همچنین دارای یک بخش بزرگ و کتابخانه موسیقی هم است.

لینک دانلود: اندرویدiOS

5: Baby Tracker

7 برنامه مفید برای والدین جوان که در انتظار فرزند هستند

تمام والدین جدید تمایل دارند تا رشد نوزاد خود را پیگیری کنند و این مسئله از نظر پزشکی هم حائز اهمیت است. برنامه Baby Tracker برای سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد تمام جنبه‌های مربوط به رشد نوزادتان را مورد بررسی قرار دهید. تغذیه، تغییرات، وزن و زمان خواب را می‌توان تنها چند عنصری دانست که امکان پیگیری آن‌ها توسط Baby Tracker برای شما فراهم شده‌اند، همچنین می‌توانید داده‌های میان دستگاه‌ها را همگام‌سازی کنید.

لینک دانلود: اندرویدiOS

6: Wi-Fi Baby Monitor

در صورتی که یک گوشی اندرویدی یدکی در اختیار دارید، پول خود را جهت نظارت روی نوزادتان هدر ندهید و از دستگاه قدیمی خود برای انجام کار، استفاده کنید.

اینطور که پیداست، نسخه رایگان برنامه می‌تواند نظارت صوتی را فراهم کند؛ ارتقا برنامه و پرداخت وجه مربوط به آن، ویدیوهایی را جهت برقراری ارتباط با نوزاد در اختیار شما قرار می‌دهد. بد نیست بدانید که این برنامه می‌تواند به طور مستقیم با ویندوز و مک هم ارتباط برقرار کند.

لینک دانلود: اندرویدمکویندوز

7: Instagram

7 برنامه مفید برای والدین جوان که در انتظار فرزند هستند

اینستاگرام می‌تواند نقش بسیار مهمی در زندگی والدین ایفا کند و ما این شبکه اجتماعی را صرفا فضایی جهت اشتراک‌گذاری تصاویر فرزندمان نمی‌شناسیم. تولد یک نوزاد در جهان را می‌توان به عنوان یک فرآیند یکنواخت توصیف کرد. اینستاگرام سرشار از حساب‌های کاربری افرادی بوده که تصاویر تمام دوران بارداری خود همانند مراجعه به متخصصین را اشتراک‌گذاری می‌کنند. اینطور که پیداست، اطلاعات خوبی را می‌توان از دوران بارداری برخی کاربران اینستاگرام به دست آورد که می‌توانند به عنوان تجربیات ارزشمند، مورد استفاده قرار گیرند.

نکته مهم: هرگز از شبکه های اجتماعی به عنوان مشاور مسائل پزشکی استفاده نکنید. مهم نیست که تا چه اندازه مطالب قانع‌کننده‌ای دارند، آن‌ها نمی‌توانند جایگزین علم شوند.

لینک دانلود: اندرویدiOS

آغاز دوره مراقبت از فرزندان و ورود به دنیای والدین می‌تواند هیجان‌انگیز، شگفت‌انگیز و خسته‌کننده باشد. امیدواریم این برنامه‌ها بتوانند به شما در فرآیند نگه‌داری کودکان، کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش