تبریک توییتری «رونالدینیو» به مناسبت 32 سالگی «مسی»


تبریک توییتری «رونالدینیو» به مناسبت 32 سالگی «مسی»

تهران- ایرنا- «رونالدینیو» فوق ستاره اسبق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا با انتشار کلیپی در توییتر تولد سی و دو سالگی «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به سبک خودش تبریک گفت.

ترامپ در واکنش به این اعتراض گفت که فکر نمی کند درست باشد که کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در زمام پخش شدن سرود ملی دست به اعتراض بزند.

«مگان راپینو» کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، خود را در قبال سیاست های ترامپ با لفظ «اعتراض متحرک» توصیف کرد.

ترامپ در مصاحبه با نشریه «دِهیل» ضمن اعلام مخالفت با اقدام راپینو تاکید که وی عاشق تماشای فوتبال زنان است و فکر می کند بازیکنان این رقابت ها بسیار مستعد هستند.

پس از اینکه راپینو در هنگام پخش شدن شدن سرود ملی به طور نمادین شروع به زانو زدن کرد، فدراسیون فوتبال آمریکا سیاستی را اتخاذ کرد که براساس آن بازیکنان باید در زمان پخش سرود ملی ایستاده باشند.

تبریک توییتری «رونالدینیو» به مناسبت 32 سالگی «مسی»

راپینو حالا ایستاده است اما به دلیل همخوانی نکردن سرود و قرار ندادن دست روی سینه مثل سایر بازیکنان، مورد انتقاد قرار گرفته است.

ترامپ علاوه بر این گفته است که برای تصمیمی گیری در مورد اینکه تیم ملی زنان باید به طور برابر با تیم ملی مردان دستمزد بگیرد یا نه، باید شرایط اقتصادی در نظر گرفته شود.

وی در این باره تاکید کرد: فکر می کنم بخش زیادی از این موضوع به اقتصاد مربوط است؛ منظورم این است که هر کسی که افراد بیشتری را به ورزشگاه می کشاند، پول بیشتری را به همراه می آورد؛ می دانم ستاره های بزرگی همچون «کریستیانو رونالدو» دستمزدهای بالایی دارند اما آنها به همان نسبت صدها هزار نفر را به ورزشگاه می کشانند؛ با این حال در مورد این موضوع هرگز موضعی نداشته ام و باید در مورد آن فکر کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس