نخستین پیروزی تیم اسنوکر ایران در جام جهانی


نخستین پیروزی تیم اسنوکر ایران در جام جهانی

تهران - ایرنا - سهیل واحدی و حسین وفایی نمایندگان اسنوکر ایران در رقابت های اسنوکر تیمی جام جهانی و نخستین دیدار خود در بخش حرفه ای ها به مصاف ایرلند رفتند و پیروز شدند.

رقابت های اسنوکر تیمی جام جهانی از سوم تا نهم تیرماه به میزبانی کشور چین در حال برگزاری است. نمایندگان اسنوکر ایران پس از غلبه بر تیم ایرلند، امروز سه شنبه در دومین دیدار به مصاف تیم عربستان می روند.

کشورهای انگلیس، هنگ کنگ، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند و عربستان هم گروه های ایران در گروه B این مسابقات هستند.

همچنین رقابت های اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا از ۲۶ خردادماه تا هفتم تیرماه به میزبانی شهر دوحه در قطر در حال برگزاری است و «امیر سرخوش» تنها نماینده راه یافته ایران به مرحله نیمه نهایی، امروز به مصاف «سجاد اقبال» از کشور پاکستان می رود.

سرخوش برای رسیدن به نیمه نهایی، موفق شد در مرحله یک چهارم برابر هم وطن خود «احسان حیدری نژاد» با نتیجه ۶ بر سه به پیروزی برسد.

تیم ملی اسنوکر ایران با ترکیب امیر سرخوش، احسان حیدری نژاد، سیاوش مزینی در مسابقات اسنوکر شش توپ و تیمی و ارسلان اسماعیل نژاد در مسابقات اسنوکر پانزده توپ انفرادی رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کردند.

پیش از این رقابت های اسنوکر پانزده توپ قهرمانی آسیا برگزار شد و نمایندگان ایران درمرحله مقدماتی و یک هشتم نهایی با قبول شکست برابر حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند.

همچنین در بخش داوری این مسابقات حسن اسماعیل‌زاده، حسام قابلی و اسماعیل خادمی از ایران برای قضاوت حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا