بهره مندی کشاورزان قزوینی از 163 میلیارد ریال تسهیلات بانکی


بهره مندی کشاورزان قزوینی از 163 میلیارد ریال تسهیلات بانکی

قزوین-ایرنا- مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی قزوین گفت: کشاورزان استان در سه ماهه نخست سال جاری 163 میلیارد ریال تسهیلات مالی بانکی دریافت کردند.

علیرضا برخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات در قالب ۲۱۷ فقره به بهره برداران و فعالان و سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: این تسهیلات با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام و راه اندازی آنها و همچنین کمک به تامین سرمایه در گردش واحدهای کشاورزی پرداخت شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی قزوین گفت: تسهیلات مالی ارایه شده به فعالان کشاورزی استان از محل تسهیلات رونق تولید (بهین یاب)، مکانیزاسیون، آبیاری نوین، اشتغال پایدار روستایی و مشاغل روستایی پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین میزان تسهیلات ارایه شده به فعالان کشاورزی متقاضی استان در سه ماهه نخست امسال مربوط به شهرستان قزوین بوده است، گفت: در این شهرستان بیش از ۵۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۹۷ طرح و متقاضی پرداخت شده است.

برخی ادامه داد: تسهیلات ارایه شده به فعالان کشاورزی بوئین زهرا نیز بیش از ۵۱ میلیارد ریال بوده است که به ۶۹ طرح و متقاضی پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در شهرستان های تاکستان و آبیک نیز به ترتیب ۲۳ و ۱۳ مورد تسهیلات به میزان ۱۶ میلیارد و ۶۹۳ میلیارد ریال و ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شد و همچنین سهم شهرستان البرز و آوج نیز به ترتیبت چهار و یازده مورد با ۱۱۷ میلیارد ریال و چهار میلیارد ریال بوده است.

۳۰۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403