جذب 2.5 میلیارد تومان از مبالغ پرونده های بدهکار کرج


جذب 2.5 میلیارد تومان از مبالغ پرونده های بدهکار کرج

علی آرایی سرپرست منطقه 12 شهرداری کرج بر ضرورت ایجاد المان خاص فرهنگی در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، علی آرایی در دهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج که به میزبانی منطقه۱۲ برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری این منطقه در جذب درآمدهای پیش بینی شده امسال موفق عمل کرده به طوری که طی چند روز گذشته ۲.۵ میلیارد تومان از مبالغ پرونده های بدهکار جذب شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های شهرداری منطقه ۱۲ در سال جاری ادامه داد: توسعه فضای سبز و افزایش درآمد پایدار از مهمترین اولویت‌های این منطقه در سال جاری است.

وی همچنین بر ضرورت هویت بخشی به منطقه ۱۲ به عنوان ورودی شهر تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه منطقه ۱۲ به نوعی ورودی کرج محسوب می‌شود ،ضروری است یک المان خاص فرهنگی در آن ایجاد شود تا شاهد هویت بخشی بیشتر به شهرمان باشیم.

آرایی ابراز کرد: افزایش تعداد سرویس های بهداشتی منطقه نیز از برنامه های امسال است که با مشارکت بخشی خصوصی پیگیری خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی اراضی این منطقه توضیح داد: با این اقدام سازوکار کسب درآمد پایدار و جذب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های مختلف ایجاد می‌شود.

۴۶

کد خبر 1273537

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید