آبرسانی سیار به 34 روستای همدان


آبرسانی سیار به 34 روستای همدان

کارشناس نگهداری و تعمیر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: در خرداد امسال در 34 روستای استان 4583 خانوار تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند که از این تعداد 887 خانوار به صورت دائم آبرسانی شدند.

محمد رنجبرکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: در سومین ماه از سالجاری 108 سرویس آب با 1052 مترمکعب حجم به 34 روستای مذکور انتقال داده شد.

وی با اشاره به شمار آبرسانی‌های سیاردر سه ماه نخست سالجاری، اظهارکرد: در فروردین سالجاری در مجموع 41 روستا به صورت سیار آبرسانی شدند که از این تعداد 11 روستا جزء روستاهای غیر تحت پوشش و 30 روستا جزء روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار بوده‌اند.

وی با این توضیح که البته تعدادی از این روستاها به صورت دائم و تعدادی به صورت موقت نیازمند آبرسانی سیار بوده‌اند و آبرسانی بر این اساس انجام شده است، عنوان کرد: در فروردین امسال از 41 روستای مذکور تنها 2 روستا در شهرستان همدان و 14 روستا در شهرستان فامنین به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها در شرایط بحرانی و آبرسانی دائم قرار نداشتند.

رنجبرکرمی ادامه داد: بر همین اساس در فروردین امسال، 7197 خانوار در 41 روستای استان توسط 129 سرویس با حجم یک هزار و 422 متر مکعب آب به صورت سیار آبرسانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس در بازه زمانی مذکور 887 خانوار از 7197 خانوار ذکر شده به صورت دائم تحت آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها بدون نیاز به آبرسانی دائم تنها براساس ضرورت تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند.

کارشناس نگهداری و تعمیر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در ادامه ضمن اشاره به آبرسانی سیار در اردیبهشت سالجاری گفت: همچنین در دومین ماه از سالجاری، 36 روستا به صورت سیار آبرسانی شدند که از این تعداد 9 روستا جزء روستاهای غیر تحت پوشش و 27 روستا جزء روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار استان بودند.

وی افزود: از 36 روستای مذکور تنها 16 روستا به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند و مابقی تنها در زمانهای مورد نیاز و بر حسب ضرورت تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت سالجاری 6084 خانوار در 36 روستای مذکور به صورت موقت و دائم تحت پوشش آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان قرار گرفتند، یادآور شد: بر همین اساس 84 سرویس آب در اردیبهشت ماه امسال به روستاهای مذکور انتقال داده شد.

رنجبرکرمی عنوان کرد: در دومین ماه از سالجاری نیز تنها 16 روستا از روستاهای تابعه دو شهرستان همدان و فامنین، به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند که این نوع از خدمت رسانی نیز دربازه زمانی یادشده به انجام رسید.

وی درباره آبرسانی سیار درخردادماه سالجاری نیز گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سومین ماه از امسال 34 روستا تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند که از این تعداد 27 روستا جزء روستاهای تحت پوشش و مابقی جزء روستاهای غیر تحت پوشش بودند.

رنجبرکرمی با این توضیح که از 34 روستای مذکور تنها تعدادی نیازمند آبرسانی دائم بودند، اظهار کرد: از این تعداد در خرداد سالجاری فقط 16 روستا تماماً تحت آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها بر اساس نیازبه صورت موقت آبرسانی شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر