وضعیت دانشجویان مراکز منحل شده دانشگاه علمی و کاربردی چه می‌شود؟


وضعیت دانشجویان مراکز منحل شده دانشگاه علمی و کاربردی چه می‌شود؟

ایران اکونومیست-رئیس دانشگاه علمی و کاربردی درباره وضعیت تحصیل دانشجویان مراکزی که منحل می‌شوند، توضیحاتی داد.

وضعیت دانشجویان مراکز منحل شده دانشگاه علمی و کاربردی چه می‌شود؟به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، بر اساس مصوبات قانونی و از سوی هیئت اجرایی، دانشگاه‌های دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان شهریور ماه به وضعیت خود سر و سامان داده و بر اساس قانون آنهایی که نتوانند معیارهای لازم را کسب کنند، منحل خواهند شد.

در حال حاضر تعداد زیادی دانشجو در این مجموعه‌ها که تعداد آنها به مرز ۳۲۰ مرکز رسیده‌ است، تحصیل می‌کنند و در این میان برخی از آنها نگران وضعیت تحصیل خود و چگونگی صدور مدرکشان هستند.

برای پیگیری وضعیت این دسته از دانشجویان و آگاهی از چگونگی امکان ادامه تحصیل آنها به سراغ محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی رفتیم و پاسخ صحیح را از وی جویا شدیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی اظهار کرد: حل مشکلات دانشجویانی که مراکز آموزشی آن‌ها تعطیل شده، بر عهده دانشگاه جامع علمی و کاربردی است.

امید با اشاره به وضعیت قانونی این دسته از مراکز آموزشی گفت: قانون مکلف کرده است که وضعیت این دسته از مراکز آموزشی رسیدگی کنیم و البته تعداد واحد‌هایی که منحل می‌شوند کم هستند.

دانشجویان مراکز منحل شده به مراکز معین می‌روند

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی ادامه داد: به‌صورت تقریبی تا پایان شهریور ما سال جاری، تمام دانشجویان مراکز آموزشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی فارغ التحصیل شده و باقی مانده‌ها به واحد‌های استانی و مراکز معین فرستاده خواهند شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا جایگاهی مناسب برای دانشجویان پیدا خواهد شد و از همین رو آن‌ها با مشکلاتی روبرو نمی‌شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا