چگونه فالوئرهای لینکدین مان را افزایش دهیم


چگونه فالوئرهای لینکدین مان را افزایش دهیم

افزایش فالوورهای لینکدین با نیتی که برای افزایش فالور ها و یا اعضای کانال و پیج ایستاگرام دارد، متفاوت است. در این مقاله برای شمایی که از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده می کنید روش هایی برای افزایش فالوور های لینکدین یا کانکشن های معرفی می کنیم تا از این طریق بتوانید کسب و کار خود و یا شانس خود برای پیشرفت کاری را افزایش دهید. اشتراک گذاری لینک...

افزایش فالوورهای لینکدین با نیتی که برای افزایش فالور ها و یا اعضای کانال و پیج ایستاگرام دارد، متفاوت است. در این مقاله برای شمایی که از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده می کنید روش هایی برای افزایش فالوور های لینکدین یا کانکشن های معرفی می کنیم تا از این طریق بتوانید کسب و کار خود و یا شانس خود برای پیشرفت کاری را افزایش دهید.

اشتراک گذاری لینک اکانت لینکدین

در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و تلگرام و حتی توییتر و یا اگر دارای وبسایت و وبلاگ هستید در وبسایتتان از لینک پیج لینکدین خود استفاده کنید. مطمئنا در دنبال کنندگان مجازی شما افراد زیادی هستند که تمایل دارند در رابطه با اکانت لینکدین شمااطلاعات کسب کنند و نهایتا شما را دنبال کنند.

اضافه کردن دکمه ی LinkedIn follow به وب سایت و وبلاگتان کمک می کند تا افراد راحت تر شما را در لینکدین پیدا کنند و دنبال کنند. ترجیحاً این دکمه را در قسمت پایین وبسایت قرار دهید تا در تمامی صفحات وب سایتتان تکرار شود. قرار دادن آن در بالای صفحه توصیه نمی شود چرا که روی سرعت بارگذاری صفحه تأثیر می گذارد.

ازطرف دیگر در شبکه های اجتماعی خود سعی کنید به این موضوع اشاره کنید که لینک مربوط به اکانت لینکدین است و از سرویس های کوتاه کننده لینک همچون bitly برای اشتراک گذاری لینک اکانت، استفاده کنید.

استفاده از همکاران و رابطه های کاری

چگونه فالوئرهای لینکدین مان را افزایش دهیماگر صاحب یک کسب و کار هستید و یا مدیریت بخشی را بر عهده دارید همکاران و کارکنان شرکتتان را تشویق کنید تا پروفایل لینکدینشان را ایجاد کرده و تکمیل کنند و سپس از نام شرکت یا استارتاپ شما در اکانت خود استفاده کنند. زمانی که آنها نام شرکت شما را در پروفایلشان به کار بگیرند به طور خودکار صفحه ی شرکتتان را فالو خواهند کرد.

با این کار تمام افرادی که از فالوور ها و یا کانکشن های همکاران و کارکنان شما هستند پتانسیل فالو کردن اکانت شما را خواهند داشت. بدین صورت مجموعه ای افراد با پتانسل کاری مشترک و ارزشمند در لیست فالوور های شما قرار خواهند گرفت.

استفاده از شبکه های اجتماعی

بالا تر در رابطه با اشتراک گذاری اکانت پیج خود در شبکه های اجتماعی صحبت کردیم. اما این پایان کار نیست. شبکه های اجتماعی دیگر ظرفیت بالایی برای جذب فالور ها دارد.

برای این کار سعی کنید از مزیت های شبکه های اجتماعی خود بهره برید. به عنوان مثال هر هفته یک فایل آموزشی در شبکه اجتماعی خود منتشر می کنید و یا پاسخ سوالات مهمی در رابطه با موضوعی آموزشی را هر روز منتشر می کنید. یکی از این موارد رو مورد استفاده قرار داده و سعی کنید برای پاسخ گویی و یا انتشار این موارد کاربران با به اکانت لینکدین خود هدایت کنید و اشاره کنید که این هفته و یا این جلسه این مورد مهم در اکانت شبکه لینکدین منتشر می شود. بدین صورت کاربران شما به ناچار باید از اکانت لینکدین شما دیدن کنند و بتوانید فالوور های بیشتری جذب کنید.

افزایش فالوورهای لینکدین با گروه های لینکدین

چگونه فالوئرهای لینکدین مان را افزایش دهیمپیوستن به گروه های لینکدین یک روش مؤثر برای تأکید بر صفحه ی شرکتتان و جذب فالوئرهای بیشتر است. می توانید مباحث خود را راه اندازی کنید، یا می توانید در مباحث عمومی که دیگران ایجاد کرده اند همکاری کنید. به گروه هایی ملحق شوید که مرتبط با کسب و کارتان هستند و با به اشتراک گذاری دیدگاه ها و افکارتان، شرکت فعالانه ای در مباحثات داشته باشید، به این ترتیب افراد شما را می شناسند و اغوا می شوند پروفایل و صفحه تان را چک کنند.

همیشه سعی کنید تصاویر را در پست های صفحه تان ضمیمه کنید

استفاده از تصاویر خوب و حرفه ای می تواند به شما در جذب کاربران و توجهشان بسیار کمک کننده باشد. قبل تر هم منابع خوبی در مقالات هاو کن یو برای دسترسی به تصاویر حرفه ای منتشر کردیم. شما می توانید از دو وبسایت رایگان unsplash و pexels برای جست و جوی تصاویر حرفه ای عکاسان برای یافتن تصاویر مناسب پست های خود بهره ببرید و استفاده کنید.

مارکتینگ و استفاده از تبلیغات

اگر صاحب کسب و کار هستید یا حتی فریلنسر و به دنبال پرسونال برندینگ، گاهی اکانت های شبکه اجتماعی شما به قدری دارای اهمیت می شوند که باید برای تبلیغات آن ها هزینه کنید. این مورد بستگی بر استراتژی بازاریابی و مارکتینگ شما دارد. با این حال اگر تصمیم بر بازاریابی در رابطه با اکانت لینکدین خود گرفتید سعی کنید اطلاعات کاملی در رابطه روش های تبلیغانتی پیدا کنید. نکته طلایی در بازاریابی شبکه های اجتماعی قدم به قدم عمل کردن و فیدبک گرفتن است.

ارتباطات موثر در افزایش فالوورهای لینکدین

چگونه فالوئرهای لینکدین مان را افزایش دهیم

اگر با فالوئرها و کانکشن های فعلی تان ارتباط نگیرید جایی برای تلاش در راستای جذب فالوور بیشتر باقی نمی ماند. شما باید اکانت فعالی داشته باشید و با اپدیت ها مرتب، برنامه ریزی شده و موثر در این شبکه اجتماعی فعالیت کنید.

یکی از بهترین و موثر ترین روش های برقراری ارتباط با سایرین لایک کردن پست ها و مخصوصا کامنت گذاری است. با کامنت گذاری و یا پاسخ دادن با سایر کامنت های ارتباط موثری با سایرین برقرار می شود که به شما در جذب و دریافت بارخورد های موثر کمک می کند.

تجزیه و تحلیل اکانت لینکدین

چگونه فالوئرهای لینکدین مان را افزایش دهیمقسمت تجزیه و تحلیل لینکدینتان را چک کنید تا بدانید چه نوع پست هایی مخاطب بیشتری را جذب می کند و محتواهایتان را طبق آن بهینه سازی کنید تا به کارگیری ها و ترافیک پیج را به حداکثر برسانید. سعی کنید از حداکثر ظرفیت های دیجیتال برای انالیز کردن رفتار کاربران خود استفاده کنیدو علایق ان ها را بشناسید و در این مسیر قدم بردارید.

اشتراک گذاری ویدئو های یوتوب در لینکدین

لینک هایی از ویدئوهای یوتیوب را به پست هایتان اضافه کنید. طبق گزارش لینکدین، فالوئرهایی که با چنین پست هایی درگیر می شوند دو برابر سایر پست هایی که ویدئو ندارند لایک و کامنت دریافت می کنند و به اشتراک گذاشته می شوند. درگیری و اینگیجمنت کاربران در پست هایی که شامل ویدئو است چندین برابر است.

استفاده از نام و لوگوی کسب و کار

اگر برای کسب و کار خود یک صفحه لینکدین ساخته اید حتما از همان برندینگ در پیچ لیندین خود بهره ببرید. این به افراد کمک می کند تا زمانی که از سرچ گوگل یا سرچ های درون سایت استفاده می کنند، صفحه شما را به راحتی پیدا کنند. آشنایی کاربران با لوگو و ساختار پیج تان در جذب فالور ها تاثیر گذار است.

اشتراک گذاری اخبار کاری

طبق گزارش لینکدین درصد بالایی از اعضای لینکدین به اخبار شرکت ها و افراد علاقمندند. اگر در شرکتی کار می کنید و یا اخباری به دستتان می رسد که به راحتی در دسترس سایرین قرار نمی گیرد و قابلیت انتشار دارند را غنیمت بشمارید. این اخبار به خوبی بازنشر می وند و در جذب افراد به پیج شما تاثیر گذار هستند.

برنامه ریزی برای اشتراک گذاری محتوا در لینکدین

مطالعات لینکدین دریافتند که پست گذاشتن محتوای با کیفیت به طور منظم، فالوورهای شما را علاقمند نگه می دارد و فالوورهای جدید را ایجاد می کند. سعی کنید یک برنامه مدون برای پیج خودتان داشته باشید و مطابق همین برنامه پیش بروید.

محتوای مفید و با کیفیت را پست بگذارید

چگونه فالوئرهای لینکدین مان را افزایش دهیمقبل از اینکه از افراد بخواهید شما را دنبال کنند در صفحه ی شرکتتان پست هایی را به اشتراک بگذارید که محتوای مفید و با کیفیت دارند تا جذابیت لازم برای فالو شدن را داشته باشد. پس به طور منظم اطلاعات، به روز رسانی ها و لینک های مفید و جالب را در صفحه تان به اشتراک بگذارید تا فالوئرهای علاقمند را نگه دارید.

استفاده از اکانت های دیگر برای افزایش فعالیت

کمک های متقابل و استفاده از افراد با اکانت های مشابه دارای اهمیت بالایی است. سعی کنید اکانت هایی با موضوعیت و نقطه اشتراکات زیاد پیدا کنید. سپس از ان ها برای تبادل مقالات، پست ها و تبلیغات تهاتری دعوت کنید.

اطلاعات پیج خود را تکمیل کنید

لینکدین به شرکت هایی که پروفایل کاملی در سرچ های درون سایتی دارند اولویت بیشتری می دهد. از طرف دیگر اگر پیجتان دارای اطلاعات ناقص باشد جذابیتی برای سایرین نخواهد داشت.

ساعات مناسب برای اشتراک گذاری پست ها

شلوغ ترین ساعت های لینکدین در روزهای کاری هفته از صبح تا میانه روز است. این شما را مطمئن می کند که پست شما بالاترین میزان بازدید را دارد. البته این کافی نیست. ساعات مناسب بر اساس کشور و یا حتی نوع شخصیت و سن و سال فالور های شما می تواند متفاوت باشد. سعی کنید خودتان با اشتراک گذاری پست ها بهترین روز ها و ساعات را برای منتشر کردن محتوا مشخص کنید.

صفحه لینکدین تان را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید

در توضیحاتتان و در پست هایتان از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید (به خصوص در پست های پر محتوا و طولانی تر که در جستجوها خوب عمل می کنند). سعی کنید کلید واژه را به خوبی با ابزار های همچونkeywordtools شناسایی کنید و بهره ببرید.

استفاده از ادمین های اختصاصی

پیج های بزرگ لینکدین و یا شرکت هایی که به صورت حرفه ای و جدی بر روی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند و معمولا تیم محتوایی و مدیرتی مجزایی برای آن ها در نظر می گیرند. آنها می توانند ایجاد محتوا و دیگر کارهای مربوط به محصولات مختلف و خطوط کسب و کار را تقسیم کنند.

محتوا های وایرال را شناسایی کنید

پست گذاشتن در مورد موضوعات روز کلیک های بیشتری را جذب می کند. می توانید در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر و غیره به دنبال این موضوعات باشید. البته قبل تر هم در این رابطه مقاله ای منتشر کردیم که در این لینک می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

محتوایی متناسب با لینکدین منتشر کنید

لینکدین هم همانند اینستاگرام، تلگرام و توییتر در محدوده شبکه های اجتماعی قرار می گیرد. ولی ماهیت لینکدین با سایر شبکه های اجتماعی کمی متفاوت است. شما نمی توانید از یک محتوا یا پست هایی مشابه که در اینستاگرام مشاهده می کنید در این شبکه اجتماعی استفاده کنید البته محدودیتی وجود ندارد اما عموما در لینکدین موضوعات آموزشی و مهارتی و مرتبط با کسب و کار به اشتراک گذارده می شود و کسی هم که در این شبکه اجتماعی مشغول به فعالیت است انتظار مشابه ای دارد.

.wp-review-32464.review-wrapper
Sending
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-5096 .review-result-wrapper i { color: #f4f4f4; } .wp-review-32464 #wp-review-star-rating-5096 .review-result-wrapper .review-result i { color: #ffbe01; opacity: 1; filter: alpha(opacity=100); } .wp-review-32464 #wp-review-star-rating-5096 .review-result-wrapper i { color: #f4f4f4; } .wp-review-32464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-5096 .selected i, .wp-review-32464 .user-review-area #wp-review-star-rating-5096 .review-result i, .wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-5096 .review-result i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-5096 .review-result i, .wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-5096 .review-result-wrapper:hover span i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-5096 .review-result-wrapper:hover span i { color: #ffbe01; opacity: 1; filter: alpha(opacity=100); } .wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-5096 .review-result-wrapper span:hover ~ span i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-5096 .review-result-wrapper span:hover ~ span i { opacity: 1; color: #f4f4f4; }
User Review 0 (0 votes)
.wp-review-32464.review-wrapper { width: 100%; float: left; border: 0; } .wp-review-32464.review-wrapper .review-desc { width: 60%; float: right; padding: 0; margin-bottom: 20px; } .wp-review-32464.review-wrapper i, .wp-review-comment-32464 .review-result-wrapper i { -webkit-text-stroke-width: 1px; -webkit-text-stroke-color: #997200; } .wp-review-32464.review-wrapper, .wp-review-32464 .review-title, .wp-review-32464 .review-desc p, .wp-review-32464 .reviewed-item p { color: #111111; } .wp-review-32464 .review-links a { background: #ffbe01; background: linear-gradient(to top, #ffbe01, #ffd101); color: #111111; padding: 5px 20px; border-radius: 3px; box-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.4) inset; border: 1px solid #997200; transition: all 0.25s linear; } .wp-review-32464 .review-links a:hover { background: #ffd101; background: linear-gradient(to bottom, #ffd101, #ffbe01); } .wp-review-32464.review-wrapper .review-list { width: 35%; padding: 5px 0 20px 0; float: left; } .wp-review-32464.review-wrapper .wpr-user-features-rating .review-list, .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-thumbs-type .review-list, .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-thumbs-type .review-desc { width: 100%; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-point-type .review-list, .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-list { padding: 0 0 30px 0; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-list { padding: 10px 0 30px 0; } .wp-review-32464 .review-list li, .wp-review-32464.review-wrapper { background: #ffffff; } .wp-review-32464 .review-title, .wp-review-32464 .review-list li, .wp-review-32464 .review-list li:last-child, .wp-review-32464 .reviewed-item, .wp-review-32464 .review-links { padding: 5px 0; border-color: #ffffff; } .wp-review-32464 .review-links { padding: 30px 0 20px 0; } .wp-review-32464.review-wrapper .review-pros-cons { clear: both; padding: 0; } .wp-review-32464.review-wrapper .review-pros-cons .review-pros { flex: 100%; padding: 15px 0 10px 0; box-sizing: border-box; } .wp-review-32464.review-wrapper .review-pros-cons .review-cons { flex: 100%; padding: 0 0 10px 0; box-sizing: border-box; } .wp-review-32464.review-wrapper .mb-5 { text-transform: uppercase; } .wp-review-32464 .user-review-area { padding: 0 0 10px 0; border-color: #ffffff; } .wp-review-32464 .user-review-area .review-star { letter-spacing: .5px; } .wp-review-32464.wp-review-point-type.review-wrapper .user-review-area .review-result-wrapper .review-result, .wp-review-32464.wp-review-percentage-type.review-wrapper .user-review-area .review-result-wrapper .review-result .wp-review-32464 .wp-review-user-rating .review-result-wrapper .review-result .wp-review-32464.review-wrapper .review-title { padding: 0; background: transparent; letter-spacing: 1px; text-transform: none; border: 0; font-weight: bold; } .wp-review-32464.review-wrapper .review-total-wrapper { width: 100%; padding: 0 0 20px 0; float: left; } .wp-review-32464.review-wrapper .review-total-wrapper i .wp-review-32464.review-wrapper .review-star.review-total { margin: 5px 0 0 20px; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper span.review-total-box { margin-top: 22px; } .wp-review-32464.review-wrapper .review-percentage .review-result-wrapper, .wp-review-32464.review-wrapper .review-percentage .review-result, .wp-review-32464.review-wrapper .review-point .review-result-wrapper, .wp-review-32464.review-wrapper .review-point .review-result { box-shadow: inset 0 1px 2px rgba(0,0,0,.4), inset 0 0 0 1px rgba(0,0,0,.1); height: 28px; margin-bottom: 0; background: #f4f4f4; border-radius: 4px; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-point-type .review-point .review-result, .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-percentage .review-result { border: 1px solid #997200; box-shadow: none; background: linear-gradient(to top, #ffbe01 0%, #ffbe01 100%); box-sizing: border-box; min-width: 2%; } .wp-review-32464.review-wrapper .review-total-wrapper span.review-total-box { width: auto; float: left; text-align: left; padding: 0; font-size: 34px; line-height: 1; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-point-type .review-total-wrapper .review-total, .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-total-wrapper .review-total { width: 60%; float: right; clear: none; } .wp-review-32464.review-wrapper .user-total-wrapper .user-review-title { display: inline-block; color: #111111; } .wp-review-32464.review-wrapper .reviewed-item { padding: 30px 0; border-bottom: 1px solid #ffffff; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box { display: block; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .user-total-wrapper h5.user-review-title { margin-top: 12px; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .user-total-wrapper span.user-review-title { margin-top: 5px; } .wp-review-32464.review-wrapper .user-review-area .review-percentage, .wp-review-32464.review-wrapper .user-review-area .review-point { width: 20%; float: right; margin-top: 5px; } .wp-review-32464 .wpr-user-features-rating .user-review-title { margin: 0; padding: 0; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total { float: right; width: 70px; height: 70px; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div, .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div > canvas { width: 70px!important; height: 70px!important; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div > input { margin-top: 20px!important; margin-left: -62px!important; font-size: 20px!important; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box { display: block; } .wp-review-32464.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box > div .wp-review-32464.review-wrapper .review-total-wrapper span.review-total-box h5 { color: inherit; } .wp-review-32464 .review-embed-code .wp-review-32464 .wpr-rating-accept-btn { margin: -20px 0 20px; border-radius: 4px; background: #ffbe01; background: linear-gradient(to top, #ffbe01, #ffd101); color: #111111; box-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.4) inset; border: 1px solid #997200; } @media screen and (max-width:600px) { .wp-review-32464.review-wrapper .review-list, .wp-review-32464.review-wrapper .review-desc { width: 100%; } }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری