1200 جلد کتاب در خمین امانت برده شد


1200 جلد کتاب در خمین امانت برده شد

خمین - ایرنا - نماینده مراکز کانون پرورش فکری کودک ونوجوان در فرمانداری خمین گفت: یکهزار و 200 جلد کتاب از پنج واحد کتابخانه ای کانون پرورش فکری این شهرستان در سال جاری به امانت برده شد.


«فاطمه عبدی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۲ هزار و ۸۴۰ جلد کتاب با موضوعات علمی، ادبیات، تاریخی و جغرافیا در مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برای استفاده اعضا موجود است.
وی ادامه داد: ۱۵ مربی در پنج مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲ مرکز در خمین، یک مرکز در قورچی باشی، یک مرکز در روستای شهابیه و یک مرکز در روستای رباط مراد به شکل پاره وقت و تمام وقت فعالیت می کنند.
نماینده مراکز کانون پرورش فکری کودک ونوجوان در فرمانداری خمین ادامه داد: ۶ نفر در سنین ۶ تا ۱۷ سال در عضویت کانون های پرورش فکری خمین هستند و یک هزار عضو فعال حضور مستمر در این مراکز دارند.
عبدی افزود: ۱۴۴ نفر از آغاز تعطیلات تابستانی تا کنون برای عضویت در مراکز پرورش فکری کودک و نوجوان این شهرستان ثبت نام کردند.
وی بیان کرد: کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان ۴۰ نوع فعالیت در دستور کار دارند: بخش فرهنگی شامل قصه گویی، نمایش خلاق، ترویج فرهنگ کتابخوانی و بحث های آزاد می شود و در بخش هنری نقاشی، سفالگری، انیمیشین و هنرهای دستی و بومی آموزش داده می شود و برگزاری کارگاه های شعر و داستان از جمله برنامه های بخش ادبی است.
نماینده مراکز کانون پرورش فکری کودک ونوجوان در فرمانداری خمین با اشاره به تخریب مرکز کانون پرورش فکری شماره یک شهرستان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساختمان جدید آغاز شده است اما تا کنون پیشرفت فیزیکی ندارد.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۱۸ هزار دانش اموز در ۲۵۰ مرکز آموزشی است.
/ ‏۶۰۱۳/‏۹۹۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل