تئوری توطئه آمریکا برای معرفی اسلام به عنوان بیماری ایدئولوژیکی


تئوری توطئه آمریکا برای معرفی اسلام به عنوان بیماری ایدئولوژیکی

امروزه تلاش ها برای مشروعیت زدایی از دین اسلام در آمریکا شامل لایحه های ضد اسلامی و مخالفت با ساخت مساجد در این کشور است که نتیجه لفاظی های اسلام هراسانه در پی حملات تروریستی 11 سپتامبر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «altmuslimah»،محققان اسلام هراسی در آمریکا می گویند که این روزها به وفور شاهد اتهام های ضد اسلامی در رسانه های اجتماعی،رسانه ها،اظهارات سیاستمداران هستیم که موجب گسترش دیدگاه های نژادپرستانه علیه اسلام می شود.

امروزه،تلاش ها برای مشروعیت زدایی از دین اسلام در آمریکا شامل لایحه های ضد اسلامی و مخالفت با ساخت مساجد در این کشور است که نتیجه لفاظی های اسلام هراسانه در پی حملات تروریستی 11 سپتامبر هستند.

در روزها،ما ها و سال های پس از 11 سپتامبر ،سیاستمداران ،دانشگاهیان و رسانه ها ،مسئله «جنگ با تروریسم» را مطرح کردند که هدف اصلی آن به تصویر کشیدن اسلام به عنوان دینی خشونت آمیز و خطرناک بود.

بر اساس این گزارش،تئوری های توطئه برای تحریف و ارائه تصاویر غلطی از اسلام و مسلمانان گسترش پیدا کرد در حالی که دولت ها،روشنفکران،شبکه های رسانه ای،گروه های ضد اسلامی و سیاستمداران ،اسلام و مسلمانان را به عنوان «دیگری» معرفی کردند.

مشروعیت زدایی از اعتقادات میلیاردها نفر تاکتیکی بود که برای دفاع از منافع امپریالیستی آمریکا مورد استفاده گرفت.

تئوری های توطئه در آمریکا به افکار عمومی القا کردند که اسلام یک ایدئولوژی سیاسی است که هدف آن براندازی قانون اساسی آمریکا است.

اسلام همچنین به عنوان یک بیماری ایدئولوژیکی معرفی شد و تلاش ها برای مشروعیت زدایی از اسلام به دیگر کشورها در سراسر جهان صادر شد.

به عنوان مثال اکنون در چین شاهد آن هستیم که حزب حاکم،اردوگاه هایی که میلیون ها مسلمان در آن نگهداری می شوند را به عنوان اقدامی برای مقابله با ایدئولوژی بیمار اسلام توجیه می کند.

تئوری های توطئه علیه اسلام در حال گسترش در جهان هستند و این وظیفه مسلمانان است تا با آگاه کردن افکار عمومی در مورد اسلام حقیقی از توسعه این روند،جلوگیری کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !