مسابقه بزرگ تلاوت قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عباس(ع)


مسابقه بزرگ تلاوت قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عباس(ع)

مسابقه بزرگ تلاوت قرآن کریم با حضور پنج هزار و 879 قاری زن و مرد در آستان مقدس حضرت عباس(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه «تراث الانبیاء»(علیهم السلام) و دانشگاه «ام البنین»(علیها السلام) مسابقه بزرگ تلاوت قرآن کریم بانام (مسابقه العاشقین) برای مبلغان زن و مرد بخش امور اندیشه ای و فرهنگی آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) در سالن امام حسین(ع) در این آستان برگزار کردند.

در این تلاوت قرآن کریم، پنج هزار و 879 قاری زن و مرد شرکت کردند. داوران این مسابقه به برگزیدگان اول و دوم جایزه عمره مفرده بیت الله الحرام و زیارت مسجد النبی و قبر پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) در مدینه منوره، برگزیده سوم، زیارت حرم امام رضا(علیه السلام و برگزیده چهارم، زیارت حضرت زینب(علیها السلام) را اهدا می کنند.

شیخ«حسین ترابی» مدیر موسسه «تراث الانبیاء» در این مراسم گفت: ملتهای اسلامی با چالش های بزرگی مواجه اند، که انحراف اخلاقی از خطرناک ترین چالش ها به شمار می آید.

ترابی همچنین تلاش برای بی ثبات کردن پایه های ارتباطی با مقدسات دینی و اجتماعی را نیز یکی دیگر از این چالش ها عنوان کرد.

مدیر این موسسه گفت: تعدادی از رسانه ها با انواع فیلم ها و برنامه تلاش کردند تا معارف و برنامه های اسلامی را تخریب و مخدوش کنند. برنامه هایی که از ارزش های جامعه حفاظت می کند.

وی افزود:ما از تاثیر این حملات را بر جامعه اسلامی متاسفیم، این حملات می خواهند جامعه را از قرآن کریم دور کنند؛ به همین دلیل ما باید همه توان و امکانات را جمع کنیم تا دربرابر این چالش های بایستیم.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس