1500 شرکت کننده در یک ماراتن از مسجد النبی تا مسجد قباء


1500 شرکت کننده در یک ماراتن از مسجد النبی تا مسجد قباء

ماراتن«راه سنت» از مسجد النبی تا مسجد قباء با هدف احیای سنت نبی اکرم(ص) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المدینه، جمعیت فرهنگ و هنر در مدینه منوره، ماراتن «راه سنت » را در راستای یکی از برنامه های طرح ارزش ها و اخلاق «خیر امت» با مشارکت بیش از یکهزار و 500 شرکت کننده و تعدادی از گروههای داوطلب از مسجد النبی تا مسجد قباء به راه انداخت.

این ماراتن با هدف احیای سنت رسول اکرم(صلی الله و علیه و آله و سلم) و تقویت ارزش احترام و معرفی آداب آن برگزار شد؛ این ماراتن شاهد حضور گسترده ای از اقشار مختلف جامعه در همه سنین بود که برگزاری آن با همکاری و هماهنگی بخش های دولتی و خصوصی انجام شد.

«مشعل بن یاسین التهامی» مدیر جمعیت فرهنگ و هنر مدینه منوره گفت: ماراتن «راه سنت» یکی از برنامه های طرح ارزش ها و اخلاق امت است که با هدف تقویت و تحکیم ارزش ها و اخلاق ناب در جامعه به راه افتاد.

التهامی افزود: ماراتن راه سنت برگزار شد تا تاثیر قابل ملاحظه ای بین شرکت کنندگان داشته باشد. به طوری که هرشنبه از مسجد النبی تا مسجد قبا پیاده روی کنند تا در آنجا نماز را برپا کنند.

در همین حال، «هند الحافظی» مدیر برنامه ماراتن گفت: لینک ثبت نام در شبکه های ارتباط اجتماعی انجام گرفت، به طوری که نزدیک به یکهزار و 500 نفر برای این ماراتن ثبت نام کردند. در این میان، تعدادی از تاریخ نگاران و پژوهشگران در زمینه تاریخ مدینه منوره برای معرفی راه سنت و اماکن تاریخی در طول مسیر مشارکت کردند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل