ضرورت اقدام بانک ها در جذب و پرداخت به موقع تسهیلات مسکن ایثارگران/معرفی 703 پرونده به بانک ها


ضرورت اقدام بانک ها در جذب و پرداخت به موقع تسهیلات مسکن ایثارگران/معرفی 703 پرونده به بانک ها

گوهرگانی با تاکید بر اینکه حتی یک ریال از تسهیلات مسکن ایثارگران نباید برگشت بخورد، گفت: انتظار می رود همه بانک های عامل در تعامل با همدیگر نهایت تلاش خود را برای جذب صد در صدی این تسهیلات تا تاریخ مقرر را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «جعفر گوهرگانی» امروز ( ۲ تیر ) در نشست پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تسریع در روند پرداخت تسهیلات و وحدت رویه هفت بانک عامل مسکن، ملت، رفاه کارگران، ملی، سپه، صادرات و تجارت برای جذب صددرصدی این تسهیلات به افراد واجد شرایط است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مشکلات و چالش های پیشرو برای پرداخت تسهیلات در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مقرر شد بانک های عامل ظرف ۱۵ روز آینده گزارش جذب را به حوزه اقتصادی استانداری ارائه دهند و حداکثر زمان تشکیل پرونده و نتیجه آن نیز تا یک ماه انجام شود.

وی با بیان اینکه جانبازان، فرزند جانبازان ۷۰ درصد، آزادگان، همسران و فرزندان شهدا و والدین شهدا واجد شرایط دریافت تسهیلات یارانه دار مسکن ایثارگران هستند، عنوان کرد: این تسهیلات با سود چهار درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله به استناد بند (ج) ماده سه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پرداخت می شود.

گوهرگانی با اشاره به اینکه تعداد ۷۰۳ فقره تسهیلات سهمیه استان است که به بانک های عامل ابلاغ شده است، یادآور شد: مبلغ این وام در سال ۹۷ که در حال پرداخت است در مرکز استان ۷۷ میلیون تومان، در شهرستان ها ۶۶ میلیون تومان و در مناطق روستایی ۳۸ میلیون تومان است که به ایثارگران واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیگیری مستمر وضعیت جذب این تسهیلات هر ۱۵ روز یک بار با حضور اعضای این کمیته نشست برگزار می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی