نباید تحت‌تاثیر شبهه‌افکنی دشمنان اسلام و انقلاب درباره روحانیت قرار بگیریم


نباید تحت‌تاثیر شبهه‌افکنی دشمنان اسلام و انقلاب درباره روحانیت قرار بگیریم

یک استاد اخلاق با اشاره به جایگاه رفیع شخصیت‌هایی همچون حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) و عبدالعظیم حسنی(ع)، گفت: درباره این شخصیت‌ها بعضا غفلت کرده‌ایم.تبلیغات سوء دشمن درباره علما و روحانیت نباید ما را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «ناصر رفیعی» در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین «سید علی اکبر موسوی حسینی» مشهور به استاد اخلاق در خانواده که پنجشنبه شب، 30 خرداد در مسجد فائق برگزار شد با اشاره به جایگاه حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) در کلام پیامبر و اهل بیت(ع)، گفت: خدیجه کبری(س)، ابوطالب(ع) و حمزه سیدالشهدا(ع) با کم توجهی از سوی شیعیان همراه شده اند.

این خطیب مکتب اهل بیت(ع) افزود: حضرت حمزه به دلیل محبت ویژه به امیرالمومنین(ع) مورد بی مهری از سوی برخی مسلمانان قرار گرفته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب نام حمزه برای فرزندانمان موجب تعظیم و تکریم مقام این شخصیت بزرگوار می شود، اظهار کرد: متاسفانه انتخاب نام در کشورمان موجب تاسف است و گاهی اسامی انتخاب می شود که مایه تعجب است.

رفیعی اضافه کرد: یکی از افتخارات حضرت حمزه این است که در روز شهادتشان به ولایت امیرمومنان(ع) تصریح کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند خوب است بهانه ای پیدا شود که فضائل شخصیت های بزرگ دینی مانند حضرت عبدالعظیم حسنی و حضرت حمزه بیان شود، یادآور شد: تعریف امام درباره امامزاده ای، نشان دهنده عظمت شخصیت آن امامزاده است. حضرت عبدالعظیم حسنی این ویژگی را دارد. ضمن اینکه سایر وجوه عظمت امامزاده ها را ایشان دارند. وجود مقدس امام رضا(ع) وقتی می خواهند به ما پیام دهند از طریق حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) این کار را کردند.

این مبلغ دینی در ادامه با اشاره به جایگاه علما در تبلیغ و ترویج آموزه های دین اسلام، تاکید کرد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسینی نمونه یک عالم انقلابی، مردمی و ولایت مدار بودند..

وی خاطرنشان کرد: بدنه علما سالم هستند شاید چند نفری مثل من، بد باشند بنابراین نباید تحت تاثیر شبهه افکنی دشمنان اسلام و انقلاب درباره روحانیون قرار گرفت.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی