اپل و گوگل، با ارزش ترین شرکت ها در زمینه تکنولوژی وایرلس


ظبق اعلام Quick، آمازون با ارزش 315 میلیارد دلار به عنوان با ارزش ترین برند دنیا شناخته شد.

به گزارش شفاف، بر اساس آماری که توسط WPP و Kantar جمع آوری شده و توسط موسسه Quick اعلام شده، کمپانی آمازون به عنوان با ارزش ترین برند دنیا شناخته شد و اپل و گوگل به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستاده اند.

از لحاظ دنیای تکنولوژی، کمپانی اپل در مقایسه با گوگل از ارزشی حدودا نیم میلیارد دلار بیشتر برخوردار بوده و به این ترتیب، در شاخه فناوری به عنوان با ارزش ترین برند شناخته شده است. گوگل در سال گذشته، جایگاه اول را به خود اختصاص داده بود که در سال جاری، جای خود را به آمازون داده و بعد از آن اپل، رتبه سوم را به نام خود ثبت کرده است.

اگر نگاهی به لیست بیاندازیم، شرکت های دیگری مانند مایکروسافت، فیس بوک و AT T که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند را می بینیم که در جایگاه چهارم، ششم و دهم قرار گرفته اند. این سه کمپانی به ترتیب 251، 156 و 108 هزار دلار ارزش گذاری شده‌اند.

اپل و گوگل، با ارزش ترین شرکت ها در زمینه تکنولوژی وایرلس

اگر به ادامه لیست (که البته در تصویر نیامده) چشم بدوزیم، نام شرکت های زیر را می بینیم که در زمینه تکنولوژی فعال هستند:

Verizon در جایگاه یازدهم Xfinity در جایگاه بیستم T-Mobile در جایگاه بیست و پنجم China Mobile در جایگاه بیست و هفتم Intel در جایگاه سی و ششم Samsung در جایگاه سی و هشتم YouTube در جایگاه سی و نهم Instagram در جایگاه چهل و چهارم Adobe در جایگاه چهل و پنجم Huawei در جایگاه چهل و هفتم Vodafone در جایگاه چهل و نهم LinkedIn در جایگاه پنجاه و هشتم Xiaomi در جایگاه هفتاد و چهارم HP در جایگاه نود و سوم

ارزش کمپانی مایکروسافت نسبت به سال گذشته، حدود 25 درصد افزایش پیدا کرده و این رقم برای شرکت های اپل و گوگل تنها 3 و 2 درصد بوده است. این برای اولین بار است که شیائومی وارد لیست 100 برند برتر شده و جایگاه هفتاد و چهارم را به خود اختصاص داده است. اینستاگرام به عنوان سریع ترین پیش رونده با نرخ رشد 95 درصدی، در حال حاضر در جایگاه چهل و چهارم قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که در سال آینده، چه رتبه ای را به خود اختصاص می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !