زمین کلانتری جوی آباد خمینی شهر تحویل ناجا شد


زمین کلانتری جوی آباد  خمینی شهر تحویل ناجا شد

اصفهان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از واگذاری یک قطعه زمین به مساحت 2 هزار متر مربع در محله جوی‌آباد خمینی شهر برای احداث کلانتری 13 این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین حسین زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم با حمایت فرماندهی ناجا و با کمک خیران امنیت ساز, عملیات ساخت این کلانتری در آینده نزدیک آغاز و در سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ درصد کشفیات انواع مواد مخدر و ۲۰۰ درصد دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این منطقه رشد داشته است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شهرستان خمینی‌شهر به دلیل مجاورت با مرکز استان و تراکم جمعیتی از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به معضلات اجتماعی در منطقه جوی‌آباد در دستور کار مسئولان استان و شهرستان قرار دارد گفت: وضعیت کنونی این منطقه رو به بهبودی از جهت برخورد با معضل مواد مخدر است.
سرهنگ حسین زاده افزود: با تدابیر مسئولان شهرستان وهمت معتمدان و مردم شاهد همکاری خیلی خوبی با مجموعه نیروهای انتظامی شهرستان برای برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر هستیم.

زمین کلانتری جوی آباد  خمینی شهر تحویل ناجا شد

۳۳ میلیارد ریال به سه محله پرجمعیت خمینی شهر تخصیص یافت

فرماندار خمینی شهر نیز گفت: بیش از ۳۳ میلیارد ریال از اعتبارات ملی وزرات کشور برای رفع کمبودها و مشکلات سه منطقه جوی آباد، وازیچه و قرطمان خمینی شهر در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر تخصیص یافته است.

محمود مسلم زاده با اشاره به اینکه بر اساس طرح مطالعاتی به وزارت کشور بالاترین اعتبارات دولتی استان برای حل معضل به شهرستان خمینی شهر تخصیص یافته است افزود: خمینی‌شهر اولین شهرستان کشور است که به‌صورت کارشناسی و مطالعاتی با موضوع استفاده از ظرفیت‌های طرح شهر محله محور، برای کاهش و مقابله با معضل مواد مخدردر منطقه جوی آباد مطرح شده است.

فرماندار خمینی‌شهر ادامه داد: در این اعتبارات تقویت مسائل زیر بنائی و توسعه فرهنگی و عملکرد ادارات آموزش‌وپرورش، نهاد کتابخانه ها، ورزش جوانان و فنی حرفه‌ای توجه شده است.

وی افزود: اداره آموزش‌وپرورش، شبکه بهداشت و درمان، نهاد کتابخانه‌ها، اداره ورزش جوانان و سازمان فنی حرفه متولی اجرائی برای جذب این اعتبارات هستند که در سه منطقه جوی‌آباد، قرطمان و وازیچه هزینه می‌شود.

مسلم زاده افزود: از این اعتبارات ۱۰ میلیاردریال برای تجهیز ۲۰ مدرسه، ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیزات بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت ودرمان، مابقی در بین دستگاه‌های دولتی دیگر توزیع می‌شود.

فرماندارخمینی شهر گفت: همچنین با حمایت و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی ۸۰۰ میلیون تومان برای آسفالت معابر منطقه جعفرآباد وجوی آباد تخصیص یافته است.

رئیس شورای مبارزه مواد مخدر شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: پیگیری و جانمائی احداث کلانتری شماره ۱۳ جوی‌آباد به‌عنوان یک مطالبه جدی مردم و احداث دفتر تسهیل گری، دایر کردن نمایشگاه ثابت و آموزشی با محوریت فرماندهی نیروی انتظامی، شورای شهر و شهرداری خمینی‌شهر ازجمله اقدامات ما در حوزه شهرستان بوده که برنامه‌ریزی‌شده است.

در پایان این مراسم از خانواده شهید محمدعلی اسحاقیان و شهید ناصر ابراهیمی که در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت نائل شده‌اند، قدردانی شد.

شهرستان خمینی شهر در ۱۲ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده و یکی از کهن‌ترین شهرستان‌های استان اصفهان است.
این منطقه با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان اصفهان است.

/ ‏‬ ۶۰۲۲ / ‏‬ ۷۱۴۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...