شهردار تهران: حداکثر شفافیت را به کار می گیریم


شهردار تهران: حداکثر شفافیت را به کار می گیریم

تهران- ایرنا- شهردار تهران که برای بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 96 این نهاد در شورای اسلامی شهر حاضر شده گفت: جهت گیری عمومی شهرداری تاسی از مصوبات شورا و ایجاد حداکثر شفافیت در هزینه کرد و بودجه است.

به گزارش ایرنا پیروز حناچی روز سه شنبه در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران افزود: در این جهت گیری بیشترین استقبال را از نظارت شورا داریم و این انضباط، لازمه مدیریت شهری است.
وی با بیان اینکه امروز مجموعه شهرداری تهران در همسویی با مصوبات ابلاغی شورا حرکت می‌کند، تاکید کرد: اگر این همسویی در گذشته وجود داشت امروز بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی نداشتیم.
شهردار تهران ادامه داد: به تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری نیز گفته‌ایم که باید در جهت شفافیت حرکت کنند.

حضور پرشور مردم در انتخابات شورایاری‌ها

حناچی همچنین با بیان اینکه از عصر دیروز (سوم تیرماه) ثبت نام برای انتخابات شورایاری‌ها آغاز شده است خاطرنشان کرد: با تأیید دولت و همکاری وزارت کشور با قدرت این انتخابات را برگزار می‌کنیم و از شهروندان می‌خواهیم در این دوره حضور پرشوری داشته باشند.

به گزارش ایرنا داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها با مراجعه به نشانی Shorayari.tehran.ir می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز، تقاضای خود را برای شرکت در این انتخابات ثبت کنند.

شورایاران پایتخت که طی انتخابات با رأی شهروندان انتخاب می‌شوند به عنوان انجمن محله در اداره بهتر محلات با مدیریت شهری همکاری می‌کنند.

هدف از برگزاری این انتخابات، افزایش مشارکت شهروندان در اداره امور شهر اعلام شده است.

زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اواخر تیرماه یا اوایل مرداد امسال است.

تهرام/۹۳۴۳/‏‬ ۱۰۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت