باقری: بهترین عملکردم را برای استقلال به نمایش می گذارم


باقری: بهترین عملکردم را برای استقلال به نمایش می گذارم

تهران- ایرنا- بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: برای من مهم ترین هدف این است که جواب اعتماد مجموعه باشگاه استقلال را به بهترین شکل ممکن داده و بتوانم با بازی های خوبی که برای این تیم انجام می دهم توانایی های فنی ام را به اثبات برسانم.

«میلاد باقری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: از اینکه توانستم پیراهن استقلال را بپوشم خوشحال هستم و این اتفاق بزرگی در دوران ورزشی من محسوب می شود.
وی افزود: من علاوه بر استقلال از چند تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما با بررسی تمامی جوانب استقلال را برای ادامه دوران بازیگری انتخاب کردم.
بازیکن جدید استقلال خاطرنشان کرد: برای من مهم ترین هدف این است که جواب اعتماد مجموعه باشگاه استقلال را به بهترین شکل ممکن داده و بتوانم با بازی های خوبی که برای این تیم انجام می دهم توانایی های فنی ام را به اثبات برسانم.
باقری تصریح کرد: استراماچونی یک مربی بزرگ با کارنامه خوب است که می تواند استقلال را به موفقیت های بزرگ برساند. او تجربیات ارزشمندی در لیگ ایتالیا و باشگاه معتبر اینتر میلان به دست آورده است و انگیزه ز یادی دارد با استقلال بهترین نتایج را کسب کند.
وی در پایان گفت: تیم فوتبال استقلال نام بزرگی دارد و همواره جزو مدعیان قهرمانی است و به طور حتم این اتفاق در لیگ نوزدهم رخ خواهد داد.

میلاد باقری متولد ۲ آذر ۱۳۷۳ تهران است. این بازیکن فصل گذشته در لیگ آزادگان برای مس کرمان بازی کرد. او فصل گذشته از ناحیه فک دچار آسیب دیدگی شد و هفته‌های زیادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

باقری می‌تواند در پست دفاع وسط ذخیره‌ای برای نفرات اصلی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا