تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ تحولی در تعامل با تلویزیون ایجاد می‌کنند


تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ تحولی در تعامل با تلویزیون ایجاد می‌کنند

تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ پیشرفت‌های زیادی نسبت به قبل کرده‌اند و اکنون به مقر فرماندهی و کنترل کلیه دستگاه‌های هوشمند خانه تبدیل شده‌اند. در ادامه به چند مورد از این پیشرفت‌ها اشاره می‌کنیم. سری 2019 تلویزیون های هوشمند QLED سامسونگ اولین بار در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند و توانستند مفهوم نمایشگرهای هوشمند را... نوشته تلویزیون های QLED...

تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ پیشرفت‌های زیادی نسبت به قبل کرده‌اند و اکنون به مقر فرماندهی و کنترل کلیه دستگاه‌های هوشمند خانه تبدیل شده‌اند. در ادامه به چند مورد از این پیشرفت‌ها اشاره می‌کنیم.

سری 2019 تلویزیون های هوشمند QLED سامسونگ اولین بار در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند و توانستند مفهوم نمایشگرهای هوشمند را یک مرحله اتقا دهند زیرا این تلویزیون‎ها در واقع به مقر فرماندهی و کنترل کل دستگاه‎های هوشمند خانه تبدیل می‎شوند. سری جدید QLEDهای سامسونگ علاوه بر نسخه بهینه نوآوری‎های سری سال قبل مانند Universal Guide و One Remote حالا مجهز به بیکسبی و پلتفرم هوش مصنوعی شده است و می‏‌تواند تجربه شما از تماشای تلویزیون را تا حد زیادی ارتقا دهد.

در ادامه سه مورد از پیشرفت‎های اصلی در سری 2019 تلویزیون های هوشمند سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

پیشرفت‌های تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ

1. همکاری با تولیدکنندگان محتوا و دسترسی به برنامه‎های بیشتر

شرکت سامسونگ همکاری خود با تولیدکنندگان محتوا را در سری 2019 توسعه داده و حالا کاربران علاوه بر دسترسی به خدمات OTT و استریم برنامه‎های زنده، می‎توانند به کانال‎های رایگان و برنامه‎های لایف‏استایل هم دسترسی داشته باشند که مجموعه‎ای متنوع از خدمات و محتوا را شامل می‎شود.

همچنین در یک اقدام بی‎سابقه، شرکت سامسونگ از ماه مارس امکان اتصال مستقیم دستگاه‎های با سیستم عامل iOS مانند آیفون، آیپد و مک را با تلویزیون‌های خود فراهم کرد. به این ترتیب و با عرضه Airplay 2 روی تلویزیون های هوشمند سری 2019، سامسونگ به اولین تولیدکننده تلویزیون تبدیل می‏شود که امکان اتصال مستقیم به Apple TV را فراهم می‎کند. حالا کاربران تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در بیش از 100 کشور به صورت مستقیم به iTunes Movies و TV Shows روی این تلویزیون‌ها دسترسی خواهند داشت.

2. جستجوی هوشمندتر محتوا

با توجه به گسترده‎تر شدن مجموعه محتواهای در دسترس کاربران، جستجو برای یافتن برنامه‎ای مطابق سلیقه شما، نیاز به کمک دارد. تلویزیون های هوشمند سری 2019 سامسونگ حالا مجهز به قابلیت Universal Guide شده‎اند که علایق و الگوی تماشای کاربر را تحلیل کرده و بر اساس آن محتوای مناسب را به او پیشنهاد می‎دهد.

نسخه‌ جدید بیکسبی در واقع یک پلتفرم هوش مصنوعی است که امکان گفتگوی روان با دستگاه و درک خواسته کاربر توسط تلویزیون را فراهم می‎کند. دقیقا مانند انسان‎ها که با هربار گفتگو، بهتر همدیگر را می‎شناسند، بیکسبی نیز از طریق همین گفتگوها علایق و الگوهای تماشای کاربر را شناخته و بر اساس آن برنامه‎های مناسب را به او پیشنهاد می‎دهد. در نسخه جدید بیکسبی روی سری 2019 تلویزیون های هوشمند سامسونگ، دستگاه فضای گسترده‎ای را پوشش داده و می‎تواند از فاصله‎ای دورتر صدای شما را بشنود به این ترتیب نیازی به فشردن دکمه بلندگو روی ریموت کنترل نخواهید داشت.

3. اتصال کامل همه دستگاه‎های خانه

تلویزیو ‎های هوشمند 2019 سامسونگ می‎توانند به هاب اتصال کل دستگاه‎های خانه تبدیل شوند تا شما با استفاده از برنامه کاربردی SmartThings سامسونگ همه دستگاه‎ها را از طریق تلویزیون کنترل کنید. به این ترتیب یک اکوسیستم اینترنت اشیا برای شما در کل خانه ایجاد می‎شود.

در نتیجه همه دستگاه‎های خانه مطابق با رفتارهای شما عمل خواهند کرد. مثلا اگر یک پنجره باز در خانه تشخیص داده شود، کولر گازی خودش را خاموش می‏‌کند یا وقتی با استفاده از GPS گوشی‌‏تان تشخیص دهد که نزدیک خانه هستید، به صورت خودکار چراغ‎های خانه را روشن خواهد کرد.

این قابلیت تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ حتی امنیت شما را هم ارتقا می‎دهد زیرا در سیستم‎های معمولی دوربین‎های مداربسته، تنها یک تصویر روی مانیتور سیستم قابل مشاهده است اما با اتصال تلویزیو ‎های سامسونگ می‎توانید تصویر چندین دوربین را به صورت همزمان مشاهده کرده و امنیت بیشتری در اختیار داشته باشید.

تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ تحولی در تعامل با تلویزیون ایجاد می‌کنند

یک پیشرفت مهم دیگر در سری 2019 تلویزیون های هوشمند سامسونگ استفاده از Remote Access Control برای دستگاه‎های جانبی است. با استفاده از این قابلیت شما می‎توانید همه دستگاه‎های متصل مانند کامپیوترها، لپ تاپ‎ها، گوش ‎های هوشمند، تبلت و غیره را کنترل کرده و به آنها نیز امکان اتصال از راه دور به تلویزیون را بدهید تا برنامه‎ها و اپلیکیشن‎ها را روی تصویر بزرگ‌تر مشاهده کنند.

به این ترتیب تلویزیون های سامسونگ یک اکوسیستم باز ایجاد می‎کنند که به راحتی با الکسای آمازون و دستیار گوگل نیز تعامل کرده و کارهایی مانند روشن و خاموش، تغییر میزان صدا و یا کانال را به راحتی انجام می‎دهند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور