ارتقای بصری تویوتا پریوس توسط لیبرتی واک!


ارتقای بصری تویوتا پریوس توسط لیبرتی واک!

محبوبیت تویوتا پریوس انکار ناشدنی است و با آمار فروش بالای این خودرو در جهان جای تعجبی ندارد که برخی مالکان به دنبال شخصی‌سازی خودروی خود باشند؛ و اگر به دنبال نمونه‌ای بسیار خاص باشید بهتر است سری به گاراژ لیبرتی واک بزنید. این شرکت ژاپنی پکیج خاص خود برای جدیدترین نسخه‌ی پریوس را معرفی... The post ارتقای بصری تویوتا پریوس توسط لیبرتی واک!...

محبوبیت تویوتا پریوس انکار ناشدنی است و با آمار فروش بالای این خودرو در جهان جای تعجبی ندارد که برخی مالکان به دنبال شخصی‌سازی خودروی خود باشند؛ و اگر به دنبال نمونه‌ای بسیار خاص باشید بهتر است سری به گاراژ لیبرتی واک بزنید.

ارتقای بصری تویوتا پریوس توسط لیبرتی واک!
این شرکت ژاپنی پکیج خاص خود برای جدیدترین نسخه‌ی پریوس را معرفی کرده است. البته این کیت فاقد گلگیرهای پرچ دار مشهور لیبرتی واک بوده اما خب آپرون های جلو و عقب، رکاب‌های جانبی، بادگیرهای شیشه و اسپویلر عقب در آن به چشم می‌خورند.

ارتقای بصری تویوتا پریوس توسط لیبرتی واک!
اسپویلرهای جلو و عقب 2500 دلار قیمت دارند اما اگر به دنبال رینگ‌ها باشید باید 4580 دلار پرداخت کنید. کیت کامل یاد شده 5070 دلار قیمت دارد ولی این همه‌ی ماجرا نیست چراکه لیبرتی واک در حال ارائه‌ی سیستم تعلیق متفاوت با بهای 1700 دلاری بوده ولی اگر به دنبال سیستم تعلیق بادی باشید باید 7900 دلار کنار بگذارید که آن را به گران‌ترین قطعه‌ی ارائه شده برای پریوس تبدیل می‌کند.

ارتقای بصری تویوتا پریوس توسط لیبرتی واک!
این پریوس فقط در بحث ظاهری ارتقا یافته و خبری از دست‌کاری قوای محرکه نیست که البته جای تعجبی هم ندارد چون لیبرتی واک اکثراً روی بدنه و کابین خودروها کار می‌کند. البته این را نیز بدانید که دست‌کاری قوای محرکه‌ی هیبریدی تویوتا کار آسانی نیست چراکه پیچیدگی‌های بالایی داشته و شاید هم لیبرتی واک ترجیح داده دور و بر آن نچرخد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...