مسوولانی که شرایط و توانایی خدمت به مردم را ندارند استعفاء بدهند


مسوولانی که شرایط و توانایی خدمت به مردم را ندارند استعفاء بدهند

بندرعباس- ایرنا- فرماندار رودان گفت: مدیرانی که شرایط و توانایی خدمت به مردم را ندارند، از مسئولیت خود استفعاء بدهند و عرصه و میدان را برای ورود افراد توانمند، فعال، پویا، خوش فکر، با انگیزه و دارای برنامه، خالی کنند.

مصطفی غلامپور روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان خاطر نشان کرد: مسوولان باید خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، باید بدور از شعار، در عمل پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردم باشند و هیچ گونه کوتاهی و کم‌کاری در این زمینه، قابل بخشش نیست.

وی بیان کرد: مدیران طبق قانون موظف هستند، پاسخگوی نمایندگان محلی مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا باشند.

غلامپور در ادامه بر ضرورت بیان و تشریح دستاوردها و عملکرد انقلاب، نظام و دولت از سوی مسؤولان تاکید کرد و گفت: مدیران از طریق رسانه‌ها، دستاوردها و عملکرد انقلاب، نظام و دولت را برای مردم تشریح و بازگو کنند و پاسخگوی افکار عمومی باشند.

فرماندار رودان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همواره از نظرها، پیشنهادها و نقد منصفانه، صادقانه و سازنده استقبال می‌کنیم، چرا که نقد صادقانه و به دور از غرض ورزی و ارائه راهکار و پیشنهاد در کنار این نقدها، زمینه و بستر را برای اصلاح امور، پیشرفت و توسعه همه جانبه فراهم می‌کند.

غلامپور در ادامه، تحقق شعار امسال را در گرو تلاش، عزم، اراده و مدیریت جهادی و استفاده صحیح و بهینه از ظرفیت‌های موجود دانست.

وی خاطر نشان کرد: رونق تولید، برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم با برنامه ریزی دقیق، صحیح و اصولی، عزم، اراده، تلاش، اقدام، عمل و روحیه جهادی مردم و مسؤولان محقق می‌شود.

غلامپور با بیان اینکه رونق تولید راه مقابله با مشکلات اقتصادی است، افزود: همه موظف هستند در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنند زیرا رونق تولید، اشتغالزایی، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و رفاه اجتماعی را به دنبال دارد.

فرماندار رودان در این نشست از مدیران امور آب و فاضلاب شهری و روستایی و مدیریت برق شهرستان خواست با توسعه و تجهیز زیرساخت‌ها، نظارت مستمر و برطرف کردن مشکلات، تلاش کنند میزان قطعی آب و برق در تابستان امسال به حداقل برسد.

در نشست امروز شورای اداری "یعقوب یعقوبی" به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شعبه رودان معرفی و منصوب و از خدمات "نادر محمودی" رئیس سابق جمعیت هلال احمر این شهرستان قدردانی شد.

شهرستان رودان با بیش از ۱۲۴ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان، واقع شده است.

‏۶۰۴۸/‏۷۱۹۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!