چرا و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم


چرا و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

تبلیغات گوگل یک برنامه تبلیغاتی آنلاین در گوگل است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از طریق تبلیغات Google می‌توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و به فروش محصولات یا خدمات، آگاهی رسانی و افزایش ترافیک در وب سایت خود کمک کنید. حساب های Google Ads به صورت آنلاین مدیریت می‌شوند، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید تبلیغ خود را ایجاد کنید و اکانت Adwords خود را شارژ کنید.

مزایای تبلیغات آنلاین و تبلیغات Google

تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد آگهی های خود را به افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند، نشان دهید، به علاوه افرادی را که دوست ندارید فیلتر کنید. هم چنین می توانید پیگیری کنید که آیا این افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده اند یا خیر. تبلیغات آنلاین همچنین به شما امکان می دهد تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید زیرا از چندین دستگاه مانند دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند استفاده می کنند.

مزایای تبلیغات در گوگل

تبلیغ در گوگل اجازه می دهد تا بتوانید تبلیغات خود را به افراد مناسب، در جای مناسب و در زمان مناسب نشان دهید. تبلیغات گوگل مزایای متعددی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره نموده ایم:

۱. تبلیغات خود را هدفمند نمایش دهید

هدفمند بودن تبلیغات به شما این امکان را می دهد که آگهی خود را به افرادی که دارای ویژگی‌های خاص هستند - یعنی افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند - نشان دهید. در تبلیغات آنلاین انتخاب هایی دارید که می توانید کمپین های بازاریابی خود را بیشتر مورد هدف قرار دهید:

* کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات مربوط به محصولات و خدمات شما، هنگامی که مشتریان آن را جستجو می کنند و به وب سایت های مربوطه مراجعه می کنند، برای نشان دادن تبلیغات شما استفاده می شود.

* موقعیت مکانی تبلیغ: تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی Google و وب سایت هایی که بخشی از Google Search و Display Networks هستند، نمایش دهید.

* سن، محل، و زبان: می توانید سن، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید.

* روزها و فرکانس ها: تبلیغات خود را در ساعت های خاص یا روزهای هفته نمایش دهید و تعیین کنید که تبلیغات شما چگونه ظاهر شود.

* دستگاه ها: تبلیغات شما می تواند روی انواع دستگاه ها ظاهر شود و شما می توانید تنظیم کنید که تبلیغات شما بر روی چه دستگاه هایی نمایش داده شوند.

چرا و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

۲. هزینه های خود را کنترل کنید

امکان کنترل هزینه های تبلیغات در گوگل در دسترس شما است. شما می توانید در هر ماه، هر چقدر می‌خواهید برای تبلیغ خود صرف کنید و حداقل هزینه وجود ندارد. بهتر است بدانید تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود.

۳. موفقیت خود را اندازه گیری کنید

با تبلیغات در گوگل می توانید میزان بازدهی تبلغ خود را پیگیری کنید، که بررسی نتایج و اعمال تغییرات مناسب می تواند میزان سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

۴. مدیریت کمپین های تبلیغاتی

تبلیغات Google ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت بر حساب ها به شما ارائه می‌دهد.

اکانت MCC یک ابزار قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد، به راحتی همه حساب های Google خود را از یک مکان واحد مشاهده و مدیریت کنید. همچنین می‌توانید به صورت آفلاین و با استفاده از نرم افزار Google Ads Editor، به سرعت و به راحتی در حساب Google خود تغییراتی ایجاد کنید.

با گوگل ادز ادیتور، شما می توانید اطلاعات حساب خود را دانلود کنید، کمپین های خود را به صورت آفلاین ویرایش کنید و سپس تغییرات خود را در Google Ads اعمال نمایید. هم چنین می توانید برای مدیریت، ویرایش و نمایش چندین حساب در یک زمان از ویرایشگر Google Ads استفاده کنید، مواردی را بین ادگروپ‌های تبلیغاتی و کمپین ها کپی یا انتقال دهید و تغییرات متعدد دیگری را انجام دهید.

در نتیجه گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغات کلیکی است که امکان نمایش تبلیغات در شبکه جستجوی گوگل و شبکه نمایش (تبلیغات بنری گسترده) را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین از طریق گوگل ادز امکان تبلیغات اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن نیز وجود دارد. برای دریافت اطلاات بیشتر در زمینه اکانت گوگل ادز به سایت پارس ادوردز مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از طریق تبلیغات Google می‌توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و به فروش محصولات یا خدمات، آگاهی رسانی و افزایش ترافیک در وب سایت خود کمک کنید. حساب های Google Ads به صورت آنلاین مدیریت می‌شوند، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید تبلیغ خود را ایجاد کنید و اکانت Adwords خود را شارژ کنید.

مزایای تبلیغات آنلاین و تبلیغات Google

تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد آگهی های خود را به افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند، نشان دهید، به علاوه افرادی را که دوست ندارید فیلتر کنید. هم چنین می توانید پیگیری کنید که آیا این افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده اند یا خیر. تبلیغات آنلاین همچنین به شما امکان می دهد تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید زیرا از چندین دستگاه مانند دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند استفاده می کنند.

مزایای تبلیغات در گوگل

تبلیغ در گوگل اجازه می دهد تا بتوانید تبلیغات خود را به افراد مناسب، در جای مناسب و در زمان مناسب نشان دهید. تبلیغات گوگل مزایای متعددی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره نموده ایم:

۱. تبلیغات خود را هدفمند نمایش دهید

هدفمند بودن تبلیغات به شما این امکان را می دهد که آگهی خود را به افرادی که دارای ویژگی‌های خاص هستند - یعنی افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند - نشان دهید. در تبلیغات آنلاین انتخاب هایی دارید که می توانید کمپین های بازاریابی خود را بیشتر مورد هدف قرار دهید:

* کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات مربوط به محصولات و خدمات شما، هنگامی که مشتریان آن را جستجو می کنند و به وب سایت های مربوطه مراجعه می کنند، برای نشان دادن تبلیغات شما استفاده می شود.

* موقعیت مکانی تبلیغ: تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی Google و وب سایت هایی که بخشی از Google Search و Display Networks هستند، نمایش دهید.

* سن، محل، و زبان: می توانید سن، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید.

* روزها و فرکانس ها: تبلیغات خود را در ساعت های خاص یا روزهای هفته نمایش دهید و تعیین کنید که تبلیغات شما چگونه ظاهر شود.

* دستگاه ها: تبلیغات شما می تواند روی انواع دستگاه ها ظاهر شود و شما می توانید تنظیم کنید که تبلیغات شما بر روی چه دستگاه هایی نمایش داده شوند.

چرا و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

۲. هزینه های خود را کنترل کنید

امکان کنترل هزینه های تبلیغات در گوگل در دسترس شما است. شما می توانید در هر ماه، هر چقدر می‌خواهید برای تبلیغ خود صرف کنید و حداقل هزینه وجود ندارد. بهتر است بدانید تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود.

۳. موفقیت خود را اندازه گیری کنید

با تبلیغات در گوگل می توانید میزان بازدهی تبلغ خود را پیگیری کنید، که بررسی نتایج و اعمال تغییرات مناسب می تواند میزان سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

۴. مدیریت کمپین های تبلیغاتی

تبلیغات Google ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت بر حساب ها به شما ارائه می‌دهد.

اکانت MCC یک ابزار قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد، به راحتی همه حساب های Google خود را از یک مکان واحد مشاهده و مدیریت کنید. همچنین می‌توانید به صورت آفلاین و با استفاده از نرم افزار Google Ads Editor، به سرعت و به راحتی در حساب Google خود تغییراتی ایجاد کنید.

با گوگل ادز ادیتور، شما می توانید اطلاعات حساب خود را دانلود کنید، کمپین های خود را به صورت آفلاین ویرایش کنید و سپس تغییرات خود را در Google Ads اعمال نمایید. هم چنین می توانید برای مدیریت، ویرایش و نمایش چندین حساب در یک زمان از ویرایشگر Google Ads استفاده کنید، مواردی را بین ادگروپ‌های تبلیغاتی و کمپین ها کپی یا انتقال دهید و تغییرات متعدد دیگری را انجام دهید.

در نتیجه گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغات کلیکی است که امکان نمایش تبلیغات در شبکه جستجوی گوگل و شبکه نمایش (تبلیغات بنری گسترده) را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین از طریق گوگل ادز امکان تبلیغات اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن نیز وجود دارد. برای دریافت اطلاات بیشتر در زمینه اکانت گوگل ادز به سایت پارس ادوردز مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4649646

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن